Prelegenci

UXUI Expert

Chris Badura

Chris Badura — UXUI Expert, Coach, założyciel Akademia UXUI, CEO. Od ponad 23 lat zajmuje się designem. Początkowo jako Art Designer pracował w krakowskim Studiu Filmów Animowanych, następnie jako Concept Visual Designer w agencjach reklamowych, w których pełnił potem funkcję Art Directora. Odnosił wówczas wymierne sukcesy, pracując bezpośrednio dla najbardziej rozpoznawalnych marek. Od zawsze starał się zrozumieć odbiorców, dlatego chęć projektowania najlepszych rozwiązań dla użytkownika zdominowała jego pracę. Aktualnie pracuje jako konsultant UXUI dla międzynarodowych korporacji. Jednocześnie, opierając się na swojej wieloletniej praktyce, rozwija AkademięUXUI, poświęconą efektywnym szkoleniom z zakresu User Experience i User Interface Design.
Ekspert Customer Journey w Orange

Rafał Kasprzyk

Ekspert w obszarze projektowania doświadczeń oraz tworzenia strategii zarządzania relacjami z klientami B2C w telco i bankowości. Karierę rozpoczął w eurobanku, gdzie pracował m.in. w CRM oraz w Departamencie Zarządzania Segmentami, a następnie w Credit Agricole Bank Polska odpowiadał za działania biznesowe skierowane do segmentu klientów 18-27 lat oraz za program poleceń. Od listopada 2017 r. jest związany zawodowo z Orange Polska, gdzie jako Kierownik Projektu dba o ułatwienie życia klientom Orange, m.in. dzięki synergiom telco i bankowości oraz rozwojowi mobilnych usług finansowych.

Chief Experience Officer w NaviParking

Iwona Skowronek

Chief Experience Officer w NaviParking. Doktor
nauk ekonomicznych w zakresie nauk o
zarządzaniu. Obejmując funkcję CXO firmy
technologicznej, łączy doświadczenie w branży
ICT z wiedzą o kliencie, ustanawiając ramy nowej,
multidyscyplinarnej roli ukierunkowanej na
wykorzystanie inteligentnych rozwiązań
technologicznych w tworzeniu spersonalizowanej
i zintegrowanej mobilności. Adwokat
zrównoważonego rozwoju, transportu
multimodalnego i niskoemisyjnego.
Współpracuje z instytucjami Unii Europejskiej i
krajów GCC w zakresie programów Smart City,
Smart Mobility, polityki parkingowej i Planów Zrównoważonej Mobilności
Miejskiej.
User Experience Manager w Allegro

Radosław Kozłowski

Lider zespołu projektowania User Experience w Allegro, w wolnych chwilach eksplorujący meandry Design Thinking wraz ze studentami Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ponad 10 lat doświadczenia w projektowaniu zorientowanym na użytkownika jako designer, mentor i manager w Polsce i w USA. Obecnie wraz z blisko 50 specjalistami UX bada i optymalizuje doświadczenie dla ponad 17 milionów unikalnych użytkowników Allegro. W minionej dekadzie aktywnie uczestniczył we wszystkich kluczowych dla użytkownika zmianach w serwisie, w tym – jako lider zespołu i główny projektant UX – rozwijał od zera aplikacje mobilne Allegro, inspirując trwającą dziś rewolucję w mCommerce.

Mindfulness Community Leader w IBM

Patrick Kozakiewicz

Patrick is a Mindfulness Thought Leader, Agile and Design Thinking Coach.
He leads a community of over 12,000 thousands people across the world, countless programs and projects and onto of that has taught tens of thousands of people, led hundreds of workshops, webinars and speeches across the globe and is featured on youtube over 100 times.
UX Designer w Grupa Pracuj

Anna Wojciechowska

Stoi na straży potrzeb klienta godząc je z wymogami biznesowymi. Jako UX Designer przez kilka lat była związana z bankowością internetową, obecnie usprawnia projekty w Grupie Pracuj. Certyfikowana moderatorka Design Thinking, współorganizatorka warszawskich spotkań Tipi UX. Uważa, że przez dobry interfejs można zrozumieć skomplikowane produkty, a w swojej pracy najbardziej ceni konfrontację projektów z użytkownikami. Chciałaby, by wszystkie powstające produkty odpowiadały na realne potrzeby, a nie je tworzyły.

UX Research Assistant w Grupa Pracuj

Aleksandra Juszczyk

Adwokat użytkowników, psycholog i badacz UX. Dba o to, by tworzone produkty jak najlepiej odpowiadały na potrzeby swoich odbiorców i były dla nich intuicyjne. Na co dzień łączy pracę w świecie psychologii i technologii – jako badacz w Grupie Pracuj i jako psychoterapeutka, gdy realizuje swoją pasję do pomagania. Jej misją jest jak najlepsze zrozumienie użytkowników, tak by w pełni wykorzystać potencjał tworzonych dla nich narzędzi. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując zarówno dla startupów, korporacji i sektora zdrowia, co daje jej szeroką wiedzę o potrzebach różnych środowisk i najlepiej trafiających do nich metod badawczych.

Communication & PR Manager w 25wat

Joanna Gancarczyk

Od 5 lat koordynuje projekty oraz współtworząc strategie komunikacji głównie w Social Media & & Public Relations & Digital Marketingu. Community & PR Manager agencji kreatywnej 25wat koordynuje dział Community. Prowadzę również projekty z działania z zakresu strategii komunikacji oraz PR. Jestem Certyfikowaną moderatorką procesów Design Thinking. Prowadzę szkolenia z zakresu PR i komunikacji w mediach społecznościowych oraz warsztaty strategiczne dla marek z wykorzystaniem technik kreatywnych ( Design Thinking/Service Design). Jako projektant komunikacji zrealizowałam ponad 50 projektów z takich obszarów jak: Public Relations, Social Media, Media Relations, Influencer Marketing. Content Management. Absolwentka kierunku Communication Design na Uniwersytecie Wrocławskim.

Creative Director w 25wat

Gabi Czesak

W agencji kreatywnej 25wat od 7 lat rozwijam dział kreacji i obsługuję strategicznych Klientów. Odpowiadam za rozwój platformy ARBUZZ, za co w 2018 roku zostałam wyróżniona w rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie według Magazynu Brief. W 2015 roku razem z zespołem Brudnopis zdobyłam wicemistrzostwo Świata w zawodach Kreatywnego Rozwiązywania Problemów Odyseja Umysłu w 2015. Jestem współorganizatorką Fuckup Nights we Wrocławiu. Jestem absolwentką Uniwersytetu Wrocławskiego na kierunku Communication Design.
Design Services Manager w Credit Suisse

Wojciech Maznas

Design Services Manager, Credit Suisse. Obszar zainteresowań to usługi kreatywne jako proces, brand governance, kontekst kulturowy w identyfikacji wizualnej marek globalnych. Doświadczenie zdobywał w agencjach reklamowych i brandingowych. Pracował jako grafik, front-end developer, zarządzał działem digital. Pracował m.in. dla Danone, Merck, Nestle, JBB. Aktualnie zarządza zespołem kreatywnym w Credit Suisse.

Innovation Design Manager w Alior Bank

Katarzyna Pokora

Katarzyna Pokora – związana z Alior Bankiem od ponad 7 lat, gdzie zdobyła interdyscyplinarne doświadczenia z pogranicza innowacji, IT, biznesu i operacji, co dało jej fundament do pełnego zrozumienia jak funkcjonuje bank od kuchni. Uczestnicząc w budowaniu strategii zarządzania innowacjami w Alior Banku, zaprojektowała, wdrożyła i rozwija platformę crowdsourcingową dla pracowników, będącą rzetelnym narzędziem do ideacji w projektowaniu opartym o design thinking.
Dyrektor ds. Innowacji w Santander Consumer Bank

Krzysztof Nawelski

Krzysztof Nawelski jest praktykiem w obszarze innowacji legitymującym się 20 letnim doświadczeniem zawodowym w międzynarodowych korporacjach. W latach 1998 – 2006 pracował dla międzynarodowych firm produkcyjnych oraz sektora usług. W chwili obecnej na stanowisku Dyrektora ds. Innowacji w Santander Consumer Banku odpowiada za wdrażanie kultury innowacji, współpracę ze startupami i fintechami, rozwój pracowników w zwinnych metodach projektowania usług i produktów finansowych. Ma na koncie wiele zrealizowanych projektów w zakresie Design Thinking, Service Design, Lean Startup oraz Business Model Innovation. Jest absolwentem: Executive MBA Polish Open University i Oxford Brooks University; Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Zarządzania Personelem w WSB. Jest moderator Design Thinking, Coachem Innowacyjności, facylitatorem w dziedzinie rozwoju przedsiębiorczości oraz startupów.

Product Manager w Allegro

Michał Olszewski

Product Manager z wieloletnim doświadczeniem UXowym. Od 7 lat dba o to aby zakupy na Allegro były (jeszcze) przyjemniejsze. Samozwańcza twarz toruńskiego User Experience. Po pracy gra w kapeli black metalowej.
UX Designer w Me & My Friends

Dominik Piłat

Zajmuję się brandingiem, projektowaniem graficznym i user experience. Miałem okazję współpracować i tworzyć rozwiązania dla brandów globalnych i krajowych, takich jak: British American Tobacco, The International Football Association Board czy GPW. Na co dzień jestem związany z kolektywem Brandico i agencją Me & My Friends gdzie jestem odpowiedzialny za UX Design.

Design Researcher w FUZERS

Katarzyna Michalak

Od 4 lat związana z projektowaniem usług i doświadczeń. Jej zdaniem nawet w chaosie powinien być porządek, dlatego dużą wagę przykłada do merytorycznej poprawności i jakości projektów, które koordynuje. Pasjonatka badań, które jej zdaniem są nieocenionym źródłem wiedzy o użytkownikach bo dzięki nim można poznać różne perspektywy. Jej podejście opiera się na łączeniu metod, technik i narzędzi badawczych, Nie boi się niekonwencjonalnego podejścia. Jak dotąd realizowała badania jakościowe (IDI, FGI) oraz tworzyła ścieżki klientów m.in. dla nocowanie.pl, BGŻ BNP Paribas, Invimed, Eurobank, mBank, Grupy Pracuj Ministerstwa Technologii i Przedsiębiorczości, PZU, PKO BP i wielu innych. Ukończyła z wyróżnieniem szkołę Consumer Intelligence oraz jest Członkiem Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.

Head of UX w Movade.com

Mariusz Muraszko

Współzałożyciel studia UX i osoba odpowiedzialna za zespół projektowy w Movade.com. Product Designer z mocnym backgroundem biznesowym z pasją stara się łączyć świat projektowy, produktowy jak i czysto biznesowy. Od 9 lat nieustannie zgłębiam kolejne tajniki skutecznego rozwoju produktów cyfrowych. Moim celem jest tworzenie prawdziwie wartościowych z punktu widzenia człowieka rozwiązań. Każdy projekt to dla mnie świetna okazja by mieć wpływ na nasz świat, tworzyć wartość, która ma szanse polepszyć nasze życie

Business Designer w Design Idea

Dorota Bargieł-Jeleńska

Jestem doktorem nauk ekonomicznych, managerem z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowej korporacji, posiadam certyfikat Lean Six Sigma Black Belt. Od kilku lat z pasją zgłębiam wiedzę z obszaru Design Thinking. Posiadam certyfikat Advanced in Design Thinking przyznawany przez IDEO – światowego lidera w branży. Obecnie systematycznie rozwijam DI – Design Idea, gdzie pomagam firmom rozwijać się, szukać nowych rozwiązań i odkrywać super moce. Głęboko wierzę w ludzi i ich potencjał. Jestem przekonana, że w każdym z nas drzemią ogromne pokłady kreatywności, które czasem potrzebują odrobinę pomocy żeby się ujawnić. Posiadam doświadczenie z obszaru usprawniania procesów, budowania i monitorowania strategii, budowania kultury innowacyjności, prowadzenia projektów oraz kierowania zespołem.

Creative Director w Hype

Michał Malewicz

Autor pierwszej w polsce książki “Projektowanie Interfejsów”
www.projektowanieui.com , premiera w grudniu 2019r.
Strony internetowe tworzył już w 1999 roku. Od 2008 projektuje
także aplikacje mobilne. Od 2011 roku pracuje pod szyldem HYPE4,
budując rozwiązania webowe i mobilne dla korporacji oraz startupów.
Pomaga startupom właściwie rozumieć pojęcie MVP i rolę
dopracowanego, wysokiej jakości projektu na każdym etapie rozwoju.
Uczy projektowania oraz budowania design systemów na
Uniwersytecie SWPS w Sopocie oraz na szkoleniach w kraju i
zagranicą.
www.hype4.com
www.michalmalewicz.com

Digital & Web Analyst w Limango

Aleksandra Pinar

Digital & Web analityk w Limango (Otto Group). Posiada szerokie doświadczenie z zakresu planowania , implementacji oraz analizy zarówno testów A/B jak i strategii performance. Swoje doświadczenie zdobywała w Norwegii, współpracując z międzynarodowymi startupami, później w agencjach kreatywnych. Planowała i wdrażała kampanie dla między innymi Muzeum Sztuki w Nowym Jorku, Timeout czy Monzo Bank. Prywatnie żona i mama dwójki dzieci.

Product Manager w Showpad

Marta Zagdańska

Produkt menadżer w Showpad, badacz UX
Wspiera firmy w projektowaniu produktów oraz budowaniu kultury organizacyjnej zorientowanej na użytkownika i jego potrzeby. Od kilku lat związana z wrocławską branżą IT (Showpad, LiveChat, Opera Software). Jako lider zespołu w Millward Brown rozwijała metodologię badań z wykorzystaniem technik neuropsychologicznych. Doświadczenie badawcze zdobywała we współpracy z uczelniami wyższymi (Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu, Uniwersytet Michigan, Politechnika Wrocławska). Nadzorowała i prowadziła badania zarówno w Polsce, jak i za granicą (USA, Indonezja, Brazylia, Indie, Węgry, Czechy, Rosja, Litwa, Łotwa, Estonia, Niemcy, Filipiny). Pracowała dla największych marek (m.in.: Unilever, Coca Cola, Ströer, Tauron, Interia, Danon, Nivea, WBK, USP Zdrowie, Novartis, Uniwersytet Warszawski, WHO). Jest autorką i współautorką publikacji i wystąpień konferencyjnych w dziedzinie epidemiologii psychiatrycznej. Obroniła rozprawę doktorską „Rozpowszechnienie zaburzeń psychicznych w populacji studentów państwowych uczelni wyższych we Wrocławiu”.

UX Design & Research

Krzysztof Jagiełka

CEO Planet Plus

Jan Sikora

Janek Sikora stworzył i zarządza największą platformą Cashbackową w tej części Europy – Planet Plus – czyli internetową galerią handlową, która zwraca część wydanych pieniędzy za zakupy. W Polsce swoją przygodę z biznesem ropoczął w wieku 23 lat, ale jak sam podkreśla tego „innego Entrepreneurship’u” nauczył się w Wielkiej Brytanii, gdzie ukończył studia i uczył się biznesu od najlepszych w Londynie. Dziś zarządza ponad 20-osobową firmą, która podbija rynki w Polsce, Czechach i Indiach oraz współpracuje z prawie 2000 klientami obsługując ponad 700 tysięcy użytkowników i ponad milion transakcji rocznie. Mimo bardzo napiętego kalendarza, Jan Sikora, zawsze znajdzie czas na mentoring młodych przedsiębiorców. Specjalizuje się w modelach biznesowych i strategii rozwoju produktu – uporczywie stawiając użytkownika w centrum wszechświata. Wyznaje zasadę, że nie ma rzeczy niemożliwych, a sam mówi, że jest w stanie zrobić wszystko – pod warunkiem, że będzie towarzyszyć temu dobra zabawa.

UI / UX Projects Team Leader w MyBenefit

Tomasz Mroczko

Projektant UI/UX i budujący funkcjonalne aplikacje webowe.
Od 16 lat zajmuje się designem, z czego od ponad 9 jest blisko
interface’ów i doświadczeń Użytkowników.
Realizował wdrożenia największych firm w Polsce do systemu
kafeteryjnego MyBenefit – kompleksowego rozwiązania B2B, którego właścicielem jest firma, w której obecnie pracuje jako Lider Zespołu UI/UX.

Managing Partner w Upside

Rafał Cymerys

Rafał jest założycielem agencji technologicznej Upside, która skupia się na tworzeniu connected experiences. W swojej pracy pomaga klientom na projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań które wykorzystują najnowsze możliwości technologiczne.

Senior Innovation Designer w EFL

Tomasz Żmuda

Projektuje produkty i usługi w sektorze finansowym. Gorący zwolennik zwinnych metod wytwarzania produktów cyfrowych. Stale na tropie idealnego procesu projektowego, miłośnik design thinking, zwolennik uczciwych relacji na linii biznes – użytkownik. Orędownik Patient Experience z doświadczeniem w branży telemedycznej. Wykładowca w CodersLab. Jednocześnie prowadzi działalność i mierzy się z walidacją idei biznesowych na wolnym rynku. Począwszy od wizerunkowych stron www, poprzez e-commerce, na start-upowych MVP kończąc. Wywodzi się z branży kreatywnej, docelowo życie zmodyfikowało jego ścieżkę zawodową i „zakotwiczył” się jako specjalista i konsultant do spraw użyteczności i procesów.

UX Consultant w User Expired

Łukasz Szadkowski

Produkt menadżer w Showpad, badacz UX
Konsultant UX, specjalizuje się w budowaniu produktów i usług cyfrowych. Posiada w swoim portfolio projekty zrealizowane zarówno dla start-upów jak i globalnych graczy w obszarach: FinTech, Bankowość czy Farmaceutyka. Wykładał na SWPS i Uniwersytecie Łódzkim, współpracuje z firmami szkoleniowymi, dzieli się wiedzą podczas warsztatów UXowych.

Kierownik działu E-commerce w Wakacje.pl S. A. (Grupa Wirtualna Polska)

Monika Laskowska-Kac

10- letnie doświadczenie w pracy w firmach typu ecommerce. Obecnie Kierownik działu Ecommerce w firmie Wakacje.pl S.A. gdzie zarządza działem UX, trafficu oraz kontentu. Poprzednio kilkuletnie doświadczenie w pracy jako UX Designer oraz Conversion Manager. Od początku swojej kariery pracowała z danymi ilościowymi, które wykorzystywała w zarządzaniu produktami internetowymi. Doświadczenie w rozwoju serwisu typu e-commerce z kilku-milionowym ruchem. Wspiera firmy we wdrażaniu strategii wykorzystywania danych ilościowych w swoim działaniu. Absolwentka psychologii UG oraz studiów podyplomowych Marketingu Internetowego na SGH.

CEO IDEACTO

Nikodem Krajewski

Od 2002 roku związany z branżą Digital. Ma za sobą studia na Kulturoznawstwie oraz Historii Sztuki na Uniwersytecie Wrocławskim oraz licencjat na ASP w Poznaniu. Pracował m. in. w Money.pl, TVP S.A. i w Agorze S.A, gdzie prowadził projekty marketingowe oraz projekt wdrażania wideo w Internecie. Obecnie kieruje IDEACTO – agencją UX specjalizującą się w projektowaniu i optymalizacji produktów cyfrowych, gdzie obsługuje klientów takich jak BZWBK, Praktiker, Samsung, Orange, Energa, eObuwie, Showroom, Wittchen czy ING Bank Śląski.
Projekty prowadzone przez niego zdobywały wielokrotnie nagrody takie jak: Impactory, Webstary czy Power of Content Marketing Awards.
W ostatnich latach zaangażowany był w rozwój takich projektów jak: startup z branży eCommerce Promoring.pl, Sendingo – platforma marketing auto i email marketing, sklep z branży auto-moto KapitanHak.pl, Tundra – marka z branży automotive.

Change Pilot w Rehau

Edyta Paul

Pilot zmian. Inicjuje i koordynuje nowe projekty, związane z zarządzaniem zmianą, sprzedażą, tworzeniem nowych usług i produktów wewnątrz dużej korporacji oraz w firmach klientów. Koordynuje projekty, związane z budowaniem uczących się organizacji, „od-uczaniem” i uczeniem się na nowo, tworzeniem i wdrażaniem innowacji, nowych produktów i usług wewnątrz organizacji oraz w firmach partnerów i klientów. Buduje nowe zespoły i wzmacnia ich kompetencje w „nowym świecie”. Wykorzystuje narzędzia Design Thinking, Lean StartUp, Agile, TRIZ przy wielu projektach. Buduje własne narzędzia, pomocne we wdrażaniu zmian. Certyfikowany trener FRIS, trener zarządzania zmianą, moderator i praktyk Design Thinking.

Lead UX w Innovatika Design

Radek Rejsel

Projektant produktu i doświadczeń. Lead Designer w firmie Innovatika. Pracował dla takich klientów jak Visa, Bonduelle, Orange pomagając wytworzyć i ulepszać produkty. W metodzie design thinking, którą wykorzystuje w swojej pracy ceni to, że pomaga znaleźć właściwe pytania i odpowiedzi dotyczące realnych problemów użytkowników. Jego celem jest projektowanie doświadczeń, które są równie piękne co funkcjonalne.

UI Designer w Innovatika Design

Karol Błędowski

Projektant interfejsów i produktów digitalowych. Tworzy aplikacje mobilne oraz webowe, pisze scenariusze użycia oraz projektuje wireframe’y i interakcje. Zawsze stara się, aby funkcjonalność produktu odpowiadała na potrzeby i zachowania odbiorcy. W swojej karierze pracował dla takich klientów jak Polskie LNG, Sage, Ghelamco, Hansgrohe, AllSporter, Usecrypt, Energa i Visa.

Funding Partner w Service Design Polska

Marcin Chłodnicki

Jestem projektantem usług, konsultantem, badaczem, prelegentem i autorem opracowań. Działam w ramach think-tanku Service Design Polska, praktyki projektowej Business Development Solutions oraz uczelni Collegium Da Vinci. Współautor książki „Service Design po polsku” wydanej przez PWN. 

Product Manager w MBE group

Anna Cichy

Product Manager z doświadczeniem w marketingu, employer brandingu, UX i zarządzaniu projektami. W swoim życiu zawodowym budowała marki korporacji i firm produkcyjnych jako pracodawców, tworzyła kampanie PR-owe dla marek technologicznych, zarządzała też
produktem w holenderskim startupie turystycznym. Współpracowała m.in. z Acer, ABB, Shell,
Capgemini czy innogy. Obecnie związana z MBE group. Jest odpowiedzialna za rozwój koncepcyjny oraz funkcjonalny serwisów rekrutacyjnych KarierawFinansach.pl i CareersinPoland.com, a także odpowiadających im aplikacji mobilnych. Prowadzi audyty user experience. Przechodzenie do konkretów wychodzi jej o wiele lepiej niż small talk.

Trener biznesu

Mateusz Kałamarz

Mateusz Kałamarz – trener kreatywności biznesu, Sceptyk Design Thinking, badacz. Zafascynowany analitycznym i systemowym podejściem do rozwiązywania problemów. Certyfikowany trener biznesu IES według modelu SET, a także moderator Design Thinking. Dostrzega ogromne zalety w podejściu interdyscyplinarnym, opartym o solidny research. Docenia krytyczne myślenie, do czego zachęca również uczestników swoich szkoleń. Wspiera firmy, prowadząc szkolenia i warsztaty m. in. z zakresu Design Thinking oraz kreatywności. Konsultuje działania organizacji studenckich i non-profit. Członek zespołu organizacyjnego i merytorycznego w trakcie Design Thinking Week w Warszawie. Szerzy ideę Evidence Based Design Thinking, czyli procesu opartego na sprawdzonych i zweryfikowanych narzędziach oraz metodach.

Product Owner w Grupie Domodi

Paweł Koperdowski

Product Manager w Grupie Domodi. Odpowiada za rozwój serwisu homebook.pl oraz aplikacji mobilnych. Specjalizuje się w zwinnym zarządzaniu produktami. Pierwsze kroki w IT stawiał jako programista aplikacji mobilnych. Już w roli product ownera współtworzył internetową giełdę ładunków, platformę e-commerce na rynek szwedzki oraz system do zamówień B2B w branży fashion.

Menadżer ds. Doświadczenia Klienta w Empik S.A

Mateusz Popiołek

Mateusz Popiołek – Menadżer ds. Doświadczenia Klienta w Empik S.A. Z Empikiem związany od maja 2019. Wcześniej przez 5 lat pracował w Wielkiej Brytanii. Najpierw w roli konsultanta w brytyjskim oddziale Comarch, gdzie projektował i wdrażał programy lojalnościowe i budujące zaangażowanie klienta. Następnie w TUI UK&I gdzie odpowiadał za budowę centralnego zespołu CX, strategię customer experience oraz zarządzanie głosem klienta. Prywatnie pasjonat podróży, nowych technologii i gier planszowych.

Service Designer & CEO Thinkle

Karolina Jurewicz

CEO oraz Product and Service Designer w agencji doradczej Thinkle. Facylitator procesów i koordynator projektów realizowanych metodyką Design Thinking dla Hicron oraz WKS Śląsk Wrocław. Korzystając z narzędzi Human-Centered Design, poszukuje możliwości zwiększania potencjału ludzkiego. Doświadczona w branży finansowej oraz w marketingu internetowym. Wspierała działania marketingowe zakończonej sukcesem akcji crowdfundingowej Doctor Brew na platformie Crowdway. 

UX Designer w STX Next

Tomasz Simborski

Product Designer z backgroundem w zakresie zarządzania projektami, miłością do Agile i warsztatowego podejścia do pracy. Na codzień UX Designer w STX Next oraz indywidualny projektant/konsultant dla startupów. Wcześniej też organizator warsztatów o tematyce Service Design/Design Thinking jako członek zespołu Poznań Jams. Zakres doświadczenia wiąże z projektowaniem aplikacji mobilnych, platform internetowych, stron landing page oraz interfejsów konwersacyjnych zarówno dla klientów korporacyjnych jak i startupów. Uwielbia odkrywać, tworzyć i rozwijać nowe produkty od poziomu strategii po detale interfejsu. www.simborski.com