Program Konferencji - ścieżka 1

Na Twojej ścieżce kilka warsztatów będzie odbywać się w jednym czasie.

Warsztaty w piątek

Wybierasz jeden warsztat z trzech w godzinach 15.00-16.30 i jeden z trzech w godzinach 18.40-20.10.

Warsztaty w sobotę

Wybierasz jeden warsztat z trzech w godzinach 11.45-13.15 i jeden z trzech w godzinach 15.40-17.10.


Aby dokonać wyboru, w których chcesz uczestniczyć, po zakupie biletu oczekuj na informację kiedy rejestracja zostanie uruchomiona (dostaniesz ją mailowo oraz będziemy o tym informować na naszych social mediach i stronie internetowej). Zarezerwuj swoje miejsce na tych warsztatach, w których chcesz wziąć udział. Liczba miejsc na każdy warsztat jest ograniczona.

Piątek (12.04)

13:00 - 13:15

Oficjalne rozpoczęcie

DSC_7779

Organizatorzy

Thinkle

13:15 - 13:45

Prelekcja: Warsztat z Klientem, jako must have dobrej strategii!

Podczas prelekcji przedstawię case z doświadczenia pracy z Klientami przy tworzeniu strategii. 
Opowiem, jak w 25wat realizujemy projekty strategiczne i dlaczego od 2019 każda nasza współpraca rozpoczyna warsztat z marką.
 
Odpowiem na pytania:
– Z czego powinien się składać dobry warsztat z Klientem?
– Dlaczego współpraca rozpoczęta od warsztatu przechodzi sprawniej?
– Jak przekonać Klienta do włączenia się w proces strategiczny?
– Czy da się wdrożyć techniki pracy kreatywnej u Klienta z branży budowlanej?
– Jak projektować warszat, żeby wyciągnąc z niego jak najwięcej?
Joanna Gancarczyk

Joanna Gancarczyk

PR & Community Manager | Strategia | 25wat & Tytani24

14:00 - 14:30

Prelekcja: Jak wykorzystać chatbota w komunikacji z klientami?

Niemal codziennie słyszę to pytanie i nie zdarzyło mi się udzielić identycznej odpowiedzi. Bo chatbota można wykorzystać w komunikacji z klientem na wiele sposobów i do różnych celów. Podczas prezentacji pokażę ci możliwości tego narzędzia w budowaniu relacji z użytkownikiem. Podpowiem także w jakich obszarach sprawdzają się najlepiej i jak je projektować, by użytkownicy regularnie do nich powracali.

 

Arkadiuszstrona-2

Mariusz Pełechaty

Business Growth Director w KODA Bots

15:00 - 15:45

Prelekcja: Customer experience na przykładzie case study Dewelopera, czyli o tym jak budować kompleksowe rozwiązania.

Podczas prelekcji uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób zbudować kompleksowe rozwiązanie dla klienta zaczynając od briefu, aż po outsourcing działu sprzedaży. Opowiemy o każdym z etapów, przedstawimy napotkane problemy oraz szereg nietypowych rozwiązań mających zabezpieczyć interes klienta. Paweł przedstawi też część analityczną, która pozwala mierzyć efekty naszych prac i optymalizować nie tylko kampanię, ale również sprzedaż i marżowość inwestycji oraz wspierać dział sprzedaży w kontaktach z napływającymi leadami.

4

Paweł Pałka

Head of Design w adCookie

16:00 - 16:15

Prelekcja: Zmiana perspektywy

Wiele słyszeliście o zarzadzaniu projektem, zarządzaniu procesem czy zarządzaniu jakością. Równie
dużo moglibyście opowiedzieć o tym, opierając się na własnych doświadczeniach i zdobytej wiedzy.
A może warto zmienić perspektywę? Zapomnieć na chwilę o sprawdzonych modelach i poszukać
inspiracji w dotychczas niewykorzystanych źródłach?
W trakcie prelekcji podpowiem, jak wykorzystać indywidulane obserwacje w projektowaniu
rozwiązań, pasujących „jak ulał” możliwie szerokiej grupie odbiorców.

Marcin Winiarz

Marcin Winiarz

Legal marketing, Quality assurance

15:00 - 16:30

Warsztat: Projektowanie doświadczeń w brandingu

Jak słusznie twierdzi Igor Gałązkiewicz, „żyjemy w świecie, gdy nawet najlepiej zaprojektowane produkty i usługi przestały być same w sobie wystarczająco atrakcyjne, a rzeczy, by były pożądane (oprócz tego, że powinny być dobrze wykonane i opowiedziane), muszą podążać za treścią życia.” Podczas warsztatu skupimy się na tworzeniu (i redefinicji) marek, a także nadawaniu im kontekstu. Zaprojektujemy spójne doświadczenie brandu, uzupełnione o kwestie sensoryczne. Warsztat jest kierowany do osób posiadających własne marki, pracujących z markami lub planujących założyć własny biznes.

 

Arkadiuszstrona-10

Krzysztof Waraksa

Konsultant działający na styku strategii i designu

16:45 - 17:00

Prelekcja: Skillotron. User-Generated Content Platform jako narzędzie Employer Brandingowe.

Dzięki rozwojowi technologii wykorzystanie User-Generated Content w marketingu i Employer Brandingu jest coraz łatwiejsze. Opowiem o tym, jak w sposób niestandardowy podejść do UGC, by zwiększyć świadomość marki pracodawcy nie tylko wśród potencjalnych, ale również obecnych pracowników firmy. Zaprezentuję także, jak na przykładzie jednej platformy, rozwijanej za pomocą treści generowanych przez użytkownika tworzyć różne akcje marketingowe i EB.

The Ongs' Annual Picnic-3

Lena Shybaieva

PR & HR Marketing Specialist w Data Art

17:00 - 17:30

Prelekcja: Design Safari - o narzędziu zmian w projektowaniu produktów i usług

Szukasz nowych narzędzi, które pozwolą na zmianę podejścia w projektowaniu nowych produktów i usług? Masz pomysł na nowy projekt w firmie ale brakuje Ci inspiracji i dobrego punktu startowego? Design Safari to angażujące, niecodzienne narzędzie i element procesu projektowego, które służy czerpaniu inspiracji oraz weryfikacji wstępnych założeń produktowych i usługowych dzięki pracy w realnych przestrzeniach, poza biurem. To także unikatowy warsztat w terenie, który pozwala na poznanie nietypowych rozwiązań biznesowych z punktu widzenia projektanta i przedsiębiorcy. Szczególnie istotny w czasach kiedy klient nie potrzebuje produktów ani usług, a wartości, które one dostarczają.

Justyna Turek, współzałożycielka tego międzynarodowego projektu, opowie o tym dlaczego przed rozpoczęciem każdego procesu projektowego warto wyjść ze znajomego sobie biura, aby bez wyuczonych schematów krytycznie obserwować przestrzenie, produkty i wejść w interakcję z realnymi użytkownikami w celu zmapowania prawdziwych potrzeb i oczekiwań oraz inspiracji.

Podczas wykładu, uczestnicy dowiedzą się jak wcielić się w rolę ciekawskiego badacza, wykorzystać zmianę jako czynnik, który wspiera aktywne poszukiwania nowych rozwiązań oraz zobaczą garść inspiracji oraz przykładów biznesowych z różnych metropolii na świecie (Nowy Jork, Eindhoven, Wiedeń i wiele innych). To wszystko w formie opowieści na podstawie kilkuletniej praktyki.

Dla kogo? Wykład skierowany jest dla osób, które szukają narzędzi i inspiracji dla siebie, jak i sposobów na inspirowanie i angażowanie innych ze swojego zespołu. Szczególnie zapraszamy przedsiębiorczych projektantów, kreatywnych przedsiębiorców oraz agentów zmian, influencerów i łącznikówch – czyli tych, którzy chcę wnieść do swojego zespołu świeże podejścia, inspiracje i zaangażowanie do pracy na styku designu i biznesu.

Arkadiuszstrona-5

Justyna Turek

Creative Process Pilot w ChangePilots

17:45 - 18:15

Prelekcja: Jak ewoluuje identyfikacja marki?

Jak sprawić aby 45000 osób używało 5 kolorów? Co to jest brand governance? Jak ewoluuje identyfikacja marki, jakich narzędzi potrzebujesz, aby ewolucja była świadoma i dlaczego nie wiedzą tego w agencji? 

Prelekcja dla designerów i managerów.

Wojciech Maznas

Wojciech Maznas

Design Services Manager w Credit Suiss

18:40 - 20:10

Warsztat: Customer Journey Map czyli „weź mnie przytul”

Podróż usera przez wytyczoną dla niego ścieżkę bywa frustrująca. Wyboje, kałuże, dziury, powalone drzewa… Zauważ go, przytul, podaj mu rękę i pomóż mu przejść tę drogę. Niech to będzie przyjemny spacer. Stwórz mapę podróży klienta i zaprojektuj rozwiązania, które mu w tym pomogą.

Arkadiuszstrona-16

Aneta Ciesielska

Customer Experience Manager w Pixers

18:40 - 20:10

Warsztat: Zrób "skok na bank" - zmień bieg wydarzeń w usługach bankowych.

Bankowość internetowa z roku na rok jest coraz lepsza. Czy tradycyjna bankowość oddziałowa musi odejść do lamusa? Odpowiedz na pytanie: czy lubisz wyzwania i myślenie nieszablonowe, a może chcesz się tego nauczyć? Jeżeli tak to widzimy się już niebawem 🙂 Zegar ruszy o 18:40 tik tak.. i tylko 90 minut zadecyduje o tym jak z zespołem wpłyniesz na przyszłość. Gotowy?

Krzysztof Jagiełka

Krzysztof Jagiełka

UX Design & Research | Service Design | Consultant

18:40 - 20:10

Warsztat: Sprzedawaj i testuj

Czy sprzedawanie to faktycznie testowanie? Czy Lean Startup jest bajką dla startupów, która nie ma przełożenia na realia biznesowe? Czy faktycznie działa i funkcjonuje w biznesie? Podczas warsztatu podzielę się własnym doświadczeniem, wspólnie z uczestnikami sprawdzimy popularne mity oraz przygotujemy plan na testowanie i sprzedawanie koncepcji rozwiązania. Zapraszam ma projektowy poligon.

12

Andrzej Bogatko

Partner & Head of Design w Otree

Sobota (13.04)

10:00 - 10:15

Prelekcja: Od rozwiązywania własnego problemu, do zapytań od wielkiej czwórki. Koszt: 0 zł. Bardzo szczupły startup - case study: HireYour.Team

W czasie 15 minutowego Lightning Talka opowiem dotychczasową historię HireYour.Team Jaki rozwiązujemy problem. O tym dlaczego tak ważne są dla nas społeczności skupione wokół IT. Jak minimalnym nakładem pracy sprawdzić istnienie konkurencyjnych rozwiązań. Czym różni się rekrutacja jednostek i całego zespołu. Czy jak konkurencji nie podoba się Twój pomysł to dobrze czy źle. I na koniec o tym, że pomaganie innym w tworzeniu ich firm, jest najlepszym sposobem sprzedaży.

5

Michał Rychlik

Co-founder w HireYour.Team

10:15 - 10:45

Prelekcja: Sukces klienta sukcesem firmy, czyli o roli Customer Success Managera.

Kilka ładnie brzmiących słów, tłumaczenie na angielski i hej, mamy stanowisko! Nie zliczę, ile razy pytano mnie o to, czym się właściwie zajmuję. W trakcie prelekcji wyjaśnię cele mojej pracy i przedstawię, dlaczego Twoja firma może potrzebować zespołu Customer Success. Bazując na doświadczeniu w SaaSie z portfelem ponad 26 tysięcy klientów, opowiem o naszych punktach styku w podróży użytkownika i jak właściwie mierzyć sukces.

 

2

Karolina Bączkowska

Customer Success Manager w LiveChat

11:00 - 11:30

Prelekcja: Service Design: Sztuka łączenia kropek

Z użytkownikami jest jak z bohaterami bajek, którzy zostawiają ślady w postaci okruszków chleba, dzięki którym znajdują drogę do domu. Projektowanie usług i doświadczeń to umiejętność znajdowania śladów, które zostawiają użytkownicy i łączenie ich we właściwej kolejności. Użytkownicy mówią o sobie wszystko, ale czy patrzymy na właściwe okruszki chleba?

The Ongs' Annual Picnic-2

Krzysztof Ożóg

Service Designer w Fuzers

11:45 - 13:15

Warsztat: Pracodawca idealny, czyli jak skutecznie zaprojektować strategię employer brandingową.

Podczas szkolenia w teorii i praktyce dowiecie się jak podejść do projektowania strategii marki pracodawcy. Pojawi się kilka słów o wyróżnialności i o tym co jest istotne przy tworzeniu strategii marki, a podczas warsztatu razem zaprojektujemy strategię najlepszych marek pracodawców na rynku!

The Ongs' Annual Picnic-2

Paulina Leja

Specjalistka ds. rekrutacji IT i EB w Neurosys

11:45 - 13:15

Warsztat: Jak przekuć insighty od swoich użytkowników w stronę, która konwertuje.

Zbyt wiele firm powtarza te same buzzwordy co konkurencja lub opisuje funkcje produktu, nie rozumiejąc wartości z nich wynikających. A rozwiązanie jest dość proste: wystarczy pogadać! Rozmowa z klientem to najlepsze narzędzie, aby budować lepsze produkty, kształtować komunikację firmy i stworzyć konwertującą stronę. Podczas tych warsztatów skupimy się na tym ostatnim. Będziemy rozmawiać i pisać strony produktów, które znacie i lubicie.

 

6

Karolina Gawron

Conversion copywriter & consultant

11:45 - 13:15

Warsztat: Mapowanie emocji podczas projektowania ścieżki użytkownika.

Arkadiuszstrona-3

Urszula Kotowska

Projektant usług i marketingowiec

13:45 - 14:00

Prelekcja: Być albo nie być Sceptykiem Design Thinking?

Co mają ze sobą wspólnego znany wszystkim Hamlet i Design Thinking? Podpowiem, że nie chodzi o czas trwania. Postaram się, żeby te wspólnie spędzone 15 minut dało Wam konkretne wskazówki jak używać i wprowadzać DT, ale z dozą sceptycyzmu. Mam nadzieję, że dzięki nim wasze procesy DT spotka inny los niż tytułowego bohatera dramatu Szekspira.

 

5

Mateusz Kałamarz

Trener i Sceptyk DT

14:00 - 14:30

Prelekcja: User oriented business - czyli, poznaj swojego klienta.

Czy wiesz, kto kupuje w Twoim sklepie? Czy wiesz, jak zachowują się użytkownicy i czego od Ciebie oczekują? To nie będzie standardowa prezentacja na temat badania grupy docelowej czy standardowe podejście do marketingu i obsługi klienta, a coś znacznie więcej – to opowieść o nowoczesnym kliencie, który w internecie szuka czegoś więcej niż tylko miejsca do zrobienia zakupów. Dowiedz się, jak analizować jego potrzeby, zaskakiwać go i budować swoją lojalność dzięki innym kanałom niż social media.

The Ongs' Annual Picnic-6

Jan Sikora

CEO Planet Plus

14:45 - 15:15

Prelekcja: Design Thinking - A Mindfulness Story

Podstawą Design Thinking jest świadomość. Świadomość siebie, świadomość Design Thinking i świadomość potrzeb użytkownika. Podczas tej prezentacji omówione zostanie, dlaczego uważność ma kluczowe znaczenie w Design Thinking i w jaki sposób poprawi ona doświadczenia klientów, świata Design Thinking i Twoje własne.

 

Arkadiuszstrona-7

Patrick Kozakiewicz

StanowiskoMindfulness@IBM Community Leader w IBM

15:40 - 17:10

Warsztat: Kto widział mój pomysł?

Kreatywność jest przereklamowana – liczy się spontaniczność i współpraca! Udział w warsztacie grozi poznaniem nowych sposobów rozwoju pomysłów od post-itów do szybkich prototypów. Jeśli lubisz małe zespoły, dynamiczne działanie i nie przywiązujesz się do swoich pomysłów (albo chcesz się tego nauczyć) – te półtorej godziny jest dla ciebie!

The Ongs' Annual Picnic-2

Krzysztof Ożóg

Service Designer w Fuzers

15:40 - 17:10

Warsztat: Dlaczego DT Ci nie wyjdzie?

Jest taka rzecz, o której często zapomina się w procesie DT. To coś sprawia, że większość innowacyjnych rozwiązań nigdy nie zostanie wdrożona. Tym czymś jest Zmiana. W trakcie warsztatów wcielicie się w rolę detektywa, który otrzymał do rozwiązania sprawę zabójstwa Zmiany.

 

5

Mateusz Kałamarz

Trener i Sceptyk DT

17:25 - 18:25

Debata: Zdemaskuj potrzebę

Debata odbędzie się pomiędzy prelegentami. Będą oni dzielić się tym, w jaki sposób badają potrzeby,  jakie problemy podczas tych działań oraz jakie widzą w nich korzyści. 

17:25 - 18:25

Debata: Problemy w projektach

Debata odbędzie się pomiędzy prelegentami, którzy podzielą się tym jakie napotykają problemy w zespole, a jakie w kontakcie z klientem.