Program Konferencji - ścieżka 2

Na Twojej ścieżce kilka warsztatów będzie odbywać się w jednym czasie.

Warsztaty w piątek

Wybierasz jeden warsztat z trzech w godzinach 15.00-16.30 i jeden z trzech w godzinach 18.40-20.10.

Warsztaty w sobotę

Wybierasz jeden warsztat z trzech w godzinach 11.45-13.15 i jeden z trzech w godzinach 15.40-17.10.


Aby dokonać wyboru, w których chcesz uczestniczyć, po zakupie biletu oczekuj na informację kiedy rejestracja zostanie uruchomiona (dostaniesz ją mailowo oraz będziemy o tym informować na naszych social mediach i stronie internetowej). Zarezerwuj swoje miejsce na tych warsztatach, w których chcesz wziąć udział. Liczba miejsc na każdy warsztat jest ograniczona.

Piątek (12.04)

13:00 - 14:30

Warsztat: Jak poznać i rozwiązać faktyczny problem użytkowników?

Ania i Natalia poprowadzą praktyczny warsztat, podczas którego nauczysz się definiować realny problem oraz poznasz kilka kreatywnych i przydatnych narzędzi wykorzystywanych w pracy projektanta. W czasie spotkania pobudzisz swoją empatię, by lepiej zrozumieć i odpowiedzieć na realną potrzebę odbiorców końcowych.

4

Anna Wojciechowska

UX Designer w Grupie Pracuj
3

Natalia Grunsiok

UX Designer w Grupie Pracuj

13:00 - 14:30

Warsztat: Move it now! microinteractions flow, czyli usability w ruchu

Dynamiczny duet z CrazyCall podejmie dla Was temat animacji w User Design. Warsztat będzie miał formę interaktywnej prelekcji, gdzie poprzez szereg praktycznych zadań zapoznacie się z psychologicznymi i kreacyjnymi aspektami użycia animacji w tworzeniu interfejsów. Zadbają o solidną porcję wiedzy, podzielą się doświadczeniem praktycznym i rzucą nieco światła na zagadnienia ruchomych designów i wpływu percepcji na komfort użytkownika. • Zasady UX w ruchu • Interakcje w czasie rzeczywistym vs opóźnione • Techniki, właściwości i wartości • Analiza użyteczności w ruchu

Arkadiuszstrona-12

Łukasz Kapa

Graphic Designer w CrazyCall
Arkadiuszstrona-11

Aleksandra Dziewulska

Marketing Specialist w CrazyCall

15:00 - 15:15

Prelekcja: Z kamerą wśród zwierząt – zrozumieć dziki świat Internetu Rzeczy

Podążanie utartymi ścieżkami nie jest łatwym zadaniem w cyfrowych czasach. Technologia rozwija się w szaleńczym tempie oferując nam nowe rozwiązania, a my co i rusz wrzucani jesteśmy na głęboką wodę próbując ujarzmić ten dziki i nibywały świat. Świat, w którym coraz większą rolę odgrywa Internet Rzeczy – tak samo mocno kochany co budzący lęk. Internet Rzeczy, który potrafi przytłaczać swoją rozległością i fascynować swoją tajemniczością. Czy da się jednak nad nim zapanować w jakikolwiek sposób? Okrzesać go i uczłowieczyć? Wszystkich tych, którzy chcą ale nie wiedzą jak zapraszam na prelekcję, w której, niczym David Attenborough, udamy się do cyfrowego królestwa starając się zrozumieć jego niebywałą rolę w naszym życiu.

 

Arkadiuszstrona-14

Marcin Sikorski

Starszy Inżynier Testów w Tieto

15:15 - 15:45

Prelekcja: Copywriting w reklamie internetowej, czyli jak sprzedawać online w czasach, gdy nikt nie zwraca na ciebie uwagi.

Reklama internetowa ma sprzedawać. To proste, ale tylko w teorii. Dziś masz jedynie 2 sekundy na uchwycenie uwagi odbiorcy, która staje się dobrem deficytowym. By trafić z przekazem do klienta, nie wystarczy odpowiednio zaprojektowana kreacja. Liczy się także słowo! Zobacz, jak pisać reklamy, które wykorzystując prawa ludzkiej psychiki, hipnotyzują odbiorcę, zachęcając go do kliknięcia. Poznaj formuły copywriterskie, które (podobno) działają zawsze i naucz się radzić sobie z konsumentami, którzy z natury nie lubią kupować.

Arkadiuszstrona-4

Karolina Bielawska

Account Manager w DotPartners

16:00 - 16:30

Prelekcja: Wszystko co chciałbym wiedzieć o testach A/B zanim zacząłem je robić.

Testy A/B szybko stały się nieodłączną częścią tworzenia produktów. Narzędzie to pozwala znaleźć odpowiedź na najróżniejsze hipotezy produktowe. W mojej 30 minutowej prelekcji chciałbym się podzielić ze słuchaczami doświadczeniami z ponad 30 testów przeprowadzonych w zeszłym roku. Omówię dobre praktyki, przydatne narzędzia, zagrożenia i pułapki czyhające na nowych adeptów tej sztuki. Prelekcja skierowana jest zarówno do osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z testami A/B, jak i tych, które mają już kilka eksperymentów za sobą.

The Ongs' Annual Picnic-4

Paweł Koperdowski

Product Owner w Domodi

16:45 - 18:15

Warsztat: Strategia UX - drogowskaz do sukcesu w projekcie.

Rośnie rola User Experience, zarówno w strukturach organizacji jak i w projektach, które prowadzą. Wyzwaniem jest już nie samo stworzenie dobrego doświadczenia w korzystaniu z produktu ale zrobienie tego z pełnym zrozumieniem biznesu, rynku i użytkowników. Podczas prelekcji wspólnie stworzymy plan na przygotowanie strategii dającej zrozumienie prawdziwego celu naszej pracy i dającej solidne podstawy pod podejmowanie przyszłych decyzji. Nauczymy się tłumaczyć biznes i potrzeby użytkowników w prawdziwie angażujące doświadczenia.

Arkadiuszstrona

Konrad Olejarczyk

Strateg w Mobee Dick

16:45 - 17:45

Warsztat: Industry 4.0 - Digital Transformation

Wyzwania i problemy transformacji cyfrowej w przemyśle oraz ich rozwiązania na przykładzie kompleksowego systemu w domenie machine to machine.

14

Łukasz Wójcik

Dyrektor ds. technicznych w firmie Spyrosoft Solutions
13

Witold Leder

Członek Zarządu w firmie Spyrosoft Solutions
15

Piotr Beling

Inżynier, zainteresowany tematami z dziedziny Industry 4.0 i IoT

18:40 - 18:55

Prelekcja: Jak stworzyć ankietę, którą pokochają tysiące za 0 zł?

Prelekcja dostarczy Wam samo mięso w temacie badań już na etapie pomysłu i określenia grup docelowych. Case study opisujące jak w 24h możesz dotrzeć do kilkudziesięciu tysięcy użytkowników całkowicie za darmo. To będzie dobra prelekcja.

Ożógstrona

Arkadiusz Terpiłowski

CEO & Founder Erly

18:55 - 19:25

Prelekcja: Trip Planner - Jak Ryanair wspiera Twoją wymarzoną podróż

W czasach, w których lądujesz w Madrycie, by wypożyczonym samochodem dotrzeć do Barcelony, a następnie wrócić do Wrocławia z przesiadką na kawę w Bergamo. W czasach, w których wyskoczenie do Paryża z małą torbą, a powrót po udanych zakupach z ogromną nie jest drogą fanaberią. Bookowanie biletów w takich czasach jest pełne bólu i rozpaczy. W Ryanair chcemy umożliwić Ci skonstruowanie swojej własnej podróży, według Twoich potrzeb. Po prostu idealną dla Ciebie! Z pełną swobodą wyboru produktów. Cała historia moim subiektywnym okiem Scrum Mastera.

Arkadiuszstrona-15

Katarzyna Cieslinska

Scrum Master w Ryanair

19:40 - 20:10

Prelekcja: Badania z użytkownikami. Co robimy nie tak?

Problemy związane z przeprowadzaniem badaniami nie zawsze dotyczą tylko i wyłącznie użytkowników. To nie tylko uczestnicy są dla badaczy prawdziwym wyzwaniem. Na każdym etapie projektu istotne jest dogłębne zrozumienie potrzeb dwóch grup: klienta oraz użytkowników. Pokażę Wam przykłady badań, które zmieniły i nadal zmieniają naszą komunikację z klientami.

 

Aleksandra Rzewuska

Aleksandra Rzewuska

UX Designer w Ideacto

Sobota (13.04)

10:00 - 11:30

Warsztat: O wzajemnym zrozumieniu w agile

Podczas warsztatu zasymulujemy w grupach, jak zwinne podejście i komunikacja na linii zespół-klient wpływa na jakość i zadowolenie z produktu końcowego. Warsztat przyda się członkom zespołu, żeby w pracy zrozumieć klienta i klientom, żeby w pracy zrozumieć zespół i te wszystkie pytania, które zadaje na co dzień. Prawdopodobnie nie będzie happy endu, ale przynajmniej będziemy się dobrze bawić.

Arkadiuszstrona-9

Marek Kich

CEO X-Coding IT Studio

10:00 - 11:30

Warsztat: Design System jako minimalizator ryzyka biznesowego.

Żyjemy w świecie ogromnego zagęszczenia usług i produktów, które zwłaszcza na rynku rozwiązań interaktywnych stale postępuje w niebywałym tempie. Jak w tym wszystkim zrealizować własny pomysł tak, by nie stał się kolejnym wdrożeniem, które “zginęło w tłumie”?

Nadal słyszy się, że kluczowa jest realizacja strategii “wyróżnij się lub zgiń”. Nie milkną też porady typu “kto nie ryzykuje, ten nie pije szampana”. My jednak skupimy się na niwelowaniu ryzyka biznesowego poprzez stawianie małych, ostrożnych kroków oraz częste weryfikowanie efektów z docelowymi użytkownikami. Jak się do tego mają Design Systemy? Odpowiedź na to pytanie wspólnie wypracujemy w ramach tych warsztatów.

Tomasz Szeligowski

Tomasz Szeligowski

Senior User Experience Specialist w Woodpecker.co
Ania Nowacka

Ania Nowacka

UX/UI Designer w Woodpecker.co
Bartek Kurpianowicz

Bartosz Kuprianowicz

Junior UX Specialist w Woodpecker.co

11:45 - 12:00

Prelekcja: Gdy koszyk to za mało - woocommerce case study

Tworząc sklep internetowy powinieneś dostosować go jak najlepiej do potrzeb użytkowników. To podstawa. Niemniej w toku prac projektowych wiele z elementów przyjaznych odbiorcom umyka. Dziś, na podstawie customowego wdrożenia dla e-sklepu opartego na silniku WooCommerce, zobaczysz autorskie funkcje poprawiające działanie serwisu oraz rozszerzające go o nowe możliwości. Poznasz wyzwania z tym związane i konkretne korzyści dla marki płynące z wdrożenia. Przekonam cię, że nie musisz inwestować w dedykowane silniki ecommerce z gotowymi modułami, bo WordPress da ci wszystko czego potrzebujesz. Poświęć mi tylko 15 minut swojego czasu 🙂

 

Arkadiuszstrona-13

Grzegorz Rogoziński

CEO w Cut2Code

12:00 - 12:30

Prelekcja: O ratach, spłatach i zaległych opłatach - jak odnaleźć w tym szansę na dobry UX? Case study

Czy próba dostarczenia prawdziwie dobrego UX może być kontrowersyjna w niektórych branżach? Dlaczego warto dostarczać UX tam, gdzie większość widzi zło? Gdzie jest granica w budowaniu empatii wobec klienta? Jakie efekty biznesowe może przynieść projekt, w którym rządzi użytkownik?”

 

3

Piotr Sałata

UX Design Expert w Symetrii

12:45 - 13:15

Prelekcja: Primum non nocere

Czy projektanci powinni składać własną przysięgę? Jak ją egzekwować? Czy powinniśmy mieć swój „trybunał projektantów”? Czy i dlaczego w ogóle potrzebujemy jakiegoś nadzoru? Wzrasta udział nowoczesnych technologii w medycynie — czy taka odpowiedzialność nie budzi kontrowersji? Jeśli nie mamy całego kodu etycznego, to chociaż stosujmy dwie uniwersalne zasady: jeśli nie pomagamy, to przynajmniej starajmy się nie szkodzić oraz twórzmy systemy, aplikacje i procesy, z których sami chcielibyśmy korzystać.

Bartek Jagniątkowski

Bartek Jagniątkowski

Product Designer w Indoorway

13:45 - 15:15

Warsztat: Testami AB przez Galaktykę. Zaczynając od podstaw.

Na warsztatach położymy fundamenty pod to, żeby uczestnicy tuż po wyjściu z sali mogli samodzielnie planować, przeprowadzać i analizować testy AB. Porozmawiamy o podstawowych zasadach prowadzenia badań oraz możliwościach i wyzwaniach, które się z nimi wiążą. Podczas pracy w grupach zmierzymy się z praktyką – zaplanujemy badanie, a następnie wspólnie przeanalizujemy przykłady inspirowane życiem na podstawie filmweb.pl.

 

Arkadiuszstrona-17

Joanna Bolechowska

UX Designer w Filmweb

13:45 - 15:15

Warsztat: Co, jak i z kim badać?

W trakcie warsztatów przejdziemy proces badacza user expierience: przygotwanie materialu do badań, przygotowanie scenariuszy, realizacja badań – moderowanie, analiza wynikow i raport. Warszat skierowany dla wszystkich ktorzy chcą korzystać z badań użyteczności jako metody weryfikacji projektow i nie wiedza jak zaczać lub realizuja badania i chcą wiedzieć wiecej

Arkadiuszstrona-2

Julia Falkowska

Doktorantka na Politechnice Wrocławskiej

15:40 - 15:55

Prelekcja: Na czym polega wdrażanie Smart City?

Podczas swojego wystąpienia powiem o tym, jak wielkim humbugiem komunikacyjnym, buzzwordem, jest smart city; powiem o tym, na czym polega wdrażanie go dziś i dlaczego nie potrafi się przebić ponad konferencje technologiczne. A przecież mógłby już teraz być czymś ważnym i namacalnym.

 

Szymon Sikorski

Szymon Sikorski

Na czym polega wdrażanie smart city?

15:55 - 16:25

Prelekcja: Czy praca zdalna i UX to dobre połączenie?

Pobudka 6 rano. Prysznic, śniadanie, ubranie. Autobus – tramwaj. I już po godzinie jesteś w pracy. Ciężko się skupić na zadaniach. Open space = hałas. Po 8 godzinach wytężonej pracy, spotkań i dyskusji wracasz do domu. W zatłoczonej komunikacji spędzasz kolejną godzinę. Około 18 lądujesz w domu. Ale to nie koniec dnia, czeka na ciebie jeszcze kilka zadań. A masz tylko 4 godziny i powinieneś kłaść się spać, żeby mieć jutro siłę na kolejny dzień. Brzmi znajomo? Jeszcze nie tak dawno też tak miałem. Dużo się zmieniło w momencie, kiedy przyjąłem ofertę pracy od Volvo Group IT. Jeśli chcesz wiedzieć, jak tego dokonałem i jak teraz wygląda moja praca wpadaj na moje wystąpienie. Widzimy się 13 kwietnia.

2

Łukasz Bałdyga

UX Designer w Volvo Group

16:40 - 17:10

Prelekcja: Dlaczego meksykański bank zatrudnił polskich konsultantów do stworzenia strategii UX aplikacji mobilnej? Przykład projektu w Mexico City dla jednego z lokalnych rynkowych liderów

Zapraszam na moją prelekcję, jeżeli chcecie poznać odpowiedź na powyższe pytanie oraz
zastanawiacie się jak tworzy się strategię dla międzynarodowego banku bez względu na to na jakim
kontynencie on się znajduje.

Pokażę parę porad dotyczących współpracy z klientem oraz zespołami doradztwa strategicznego.
Dodatkowo postaram się przekazać parę praktycznych porad dotyczących prowadzenia projektów w
odległych lokalizacjach.

Arkadiuszstrona-3

Marcin Kinderman

Head of UI/UX w Deloitte

17:25 - 18:25

Debata: Zdemaskuj potrzebę

Debata odbędzie się pomiędzy prelegentami. Będą oni dzielić się tym, w jaki sposób badają potrzeby,  jakie problemy podczas tych działań oraz jakie widzą w nich korzyści. 

 

 

17:25 - 18:25

Debata: Problemy w projektach

Debata odbędzie się pomiędzy prelegentami, którzy podzielą się tym jakie napotykają problemy w zespole, a jakie w kontakcie z klientem.