Program konferencji

Jakie zagadniednia zostaną poruszone?​

#customerexperience

#uxdesign

#servicedesign

#designthinking

Dzień pierwszy - Design Lab (15.05.2020)

8:00

Rejestracja

9:00

Oficjalne rozpoczęcie

9:15

"Okna na świat"

Prelekcja 9:15-9:30

IMG_1094
Chris Badura | UXUI Expert

Prelekcja 9:35-9:50

Michał Stanisławek | utter.one

Prelekcja 9:55-10:10

michalmalewicz_bio
Michał Malewicz | Hype
Dlaczego Design Systemy to przyszłość projektowania.

Na podstawie kilku ogólnych przykładów oraz jednego dokładnego Case Study, omówimy jak rozpocząć pracę nad Design Systemem, jak go rozwijać oraz badać. Wewnętrzna spójność, szybsze wdrożenie i możliwość skupienia się na innowacjach, a nie detalach UI, to niekwestionowane zalety podejścia które powoli staje się standardem w branży.

10:10

Przerwa

Prelekcja 10:40-10:55

IMG_20191101_201137
Iwona Skowronek | NaviParking
Projektowanie aplikacji parkingowej w kontekście funkcjonalności Smart Mobility.

Wyzwania projektowania aplikacji w złożonym ekosystemie partnerów i technologii. Inteligentna mobilność a aspekty behawioralne – rola User Interface. Redesign - dekonstrukcja złożonej aplikacji na odrębne produkty dedykowane odmiennym segmentom. Praca z zespołami UX/UI designers w rozproszonych lokalizacjach. Koncept gamifikacji w budowaniu zaangażowania użytkowników - współdzielony parking a wiarygodność danych opartych o wskazania kierowców – aspekt Zarządzania Zmianą w organizacji.

Prelekcja 11:00-11:15

Untitled design-3
Radek Rejsel i Karol Błędowski | Innovatika Design
Modele pracy UX i UI z klientem. 3 miesiące w swoim biurze vs kolejne 3 u klienta.

Wejście w przestrzeń klienta oznacza wejście głębiej w świat produktu, który chcemy zaprojektować. Dostęp do wiedzy, którą posiada klient jest wówczas na wyciągnięcie ręki, mamy możliwość szybkiego feedback’owania, a klient ma możliwość zrozumieć specyfikę pracy designera oraz wkład w jego działania biznesowe. W jakich sytuacjach warto zdecydować się na taki ruch, a w jakich nie? Na to pytanie odpowiemy wyciągając przemyślenia z naszego ostatniego wyjazdowego projektu.

Prelekcja 11:20-11:35

IMG_1996 (1)
Radosław Kozłowski | Allegro

Warsztat 9:15-11:35

10.46.57.DSC_2317
Katarzyna Michalak | Fuzers
Krok w przyszłość - rozgrywka kartami CX

Zapraszam do wzięcia udziału w fascynującej podróży do przyszłości. Na warsztacie popracujemy na trendach i sprawdzimy jak mogą one wpłynąć na usługi, które projektujemy. Uczestnicy będą mieli okazję pracować na autorskim narzędziu FUZERS i poznać trendy w kluczowych na rynku branżach.

Warsztat 9:15-11:35

Mateusz_Kałamarz
Mateusz Kałamarz | Trener biznesu

Pracujesz w zespole, a może jesteś jego liderem? Nawet jeśli pracujesz indywidualnie, to co jakiś czas stajesz się częścią zespołu. Czy praca zawsze jest efektywna? Czy zawsze wszystko idzie zgodnie z planem? Czy efekt jest zawsze taki, jak zakładaliście? Najpewniej nie, a przyczyną może być jeden z 5 potencjalnych zabójców. Dowiesz się i doświadczysz, jakie czynniki zabijają efektywność zespołów. Razem z innymi uczestnikami wypracujesz wspólne rozwiązania, które będą możliwe do zastosowania w praktyce od razu po konferencji.

11:35

Przerwa

12:05

"Materia wokół nas"

Prelekcja 12:05-12:20

Untitled design-16
Anna Wojciechowska i Aleksandra Juszczyk | Grupa Pracuj
Sonda kulturowa - pudełko pełne insightów

Nietypowy temat i grupa użytkowników wymagają oryginalnego podejścia badawczego. Opowiemy o badaniu metodą sondy kulturowej oraz jak zaadoptowałyśmy ją do naszych potrzeb projektowych. Pokażemy Wam fizyczne paczki z zadaniami, jakie dostali nasi respondenci. Przedstawimy proces tworzenia badania, sam jego przebieg oraz opowiemy jakie korzyści nam przyniósł. Pokażemy, że w dobie cyfryzacji warto pokusić się o pieczołowicie przygotowane analogowe paczki badawcze :).

Prelekcja 12:25-12:40

Krzysztof-Jagiełka
Krzysztof Jagiełka
3 strategie projektowania, dzięki którym będziesz projektował bardziej świadomie.

Projektując produkty i usługi, realnie wpływasz na innych. To fenomen naszego zawodu.. ale czasem bywa przekleństwem. Poznaj 3 strategie, jakie powinieneś używać świadomie do tworzenia swoich produktów i usług. To mechanizmy, które będziesz mógł wdrożyć od zaraz.

Prelekcja 12:45-13:00

Wojciech Wasilewski | Netguru

13:00

Przerwa

Prelekcja 13:30-13:50

Mateusz_Kałamarz
Mateusz Kałamarz | Trener biznesu
Burząc burzę mózgów

Masz ochotę coś razem zburzyć? Twoją codzienność wypełniają rzeczy, które przyjęto za stałe, pewniki, oczywiste opcje? To te status-quo, które podobno masz podważać każdego dnia w roli designera, badacza, eksperta. Jednym z nich jest burza mózgów – technika, którą znają chyba wszyscy. Po co więc ją burzyć, skoro działa – bo działa, prawda? A jeśli nie, to jak ją naprawić? Co więcej, jak przekonać do tych napraw ludzi w swojej firmie? Opowiem Ci o tym w trakcie wystąpienia.

Prelekcja 13:50-14:05

SAMSUNG CSC
Patrick Kozakiewicz | IBM
Understanding the User Starts Within

Whether you are using personas, user stories, scenarios, or journey maps, one thing is clear - you must understand your user when you are designing. However, I will argue that before you get there you first need to understand yourself. This interact and fun talk with show you how to better understand yourself. It goes without saying, “that the hardest and longest journey is the one within.

Prelekcja 14:10-14:25

Dymitr Romanowski | THE STORY

Warsztat 12:05-14:25

image1 (12)
Monika Laskowska-Kac | Wakacje.pl
Analityka internetowa w rozwoju produktów cyfrowych

Czy wszystko co projektujesz działa korzystnie na użytkowników? Od czego zacząć optymalizację strony? Większość z nas projektuje dla użytkowników, którzy często różnią się od nas wieloma cechami. Jak w takim razie projektować zmiany, które będą dla nich korzystne? Na te pytania odpowiemy sobie na warsztacie. Będziemy pracować na case study z wykorzystanem danych z narzędzia Google Analytics.

Warsztat 12:05-14:25

mchlodnicki_1461426775_12
Marcin Chłodnicki | Service Design Polska
Projektowanie mapy strukturalnej usługi* (z wykorzystaniem aplikacji SMAPLY)

Uczestnicy warsztatu nauczą się jak sprawnie przygotować pełnowartościową mapę usługi, dzięki której poznają i będą mogli zarządzać doświadczeniami klientów w procesie usługowym (offline i online), zasobami potrzebnymi do realizacji tego procesu, punktami styku z klientem, momentami prawdy (szanse i zagrożenia) i in. Uczestnicy będą mieli możliwość wykorzystać własne case'y usługowe do stworzenia samodzielnie pierwszej wersji mapy strukturalnej usługi.*/ Mapa strukturalna usługi to w uproszczeniu połączenie mapy ścieżki (doświadczeń) klienta tzw. Customer Journey Canvas, z schematem procesu usługowego, zwanego też Service Blueprint

14:25

Przerwa

15:25

"Początek innowacji"

Prelekcja 15:25-15:40

10.46.57.DSC_2317
Katarzyna Michalak | Fuzers
Nowe szaty króla, czyli słów kilka o badaniach jakościowych w projektowaniu usług

Opowiem o nowym spojrzeniu na badania jakościowe i o tym jak można je wykorzystać w codziennych działaniach projektowych. Podzielę się dobrymi praktykami i przykładami z projektów FUZERS i postaram się odczarować stare, poczciwe badania jakościowe.

Prelekcja 15:45-16:00

mariusz_photo
Mariusz Muraszko | Movade.com
Enterprise UX - user w procesie projektowym na bogato

Wspomnę o następujących zmianach w potrzebach użytkowników w dzisiejszych czasach (oczekują, że nawet narzędzia biznesowe będą tak proste, jak typowa aplikacja wynajmu roweru). Opowiem o tym, jak ułożyliśmy pierwszy miesiąc projektu, gdzie z użytkownikami widzieliśmy się co tydzień (w sumie ok. 10 razy). Pokażę jak DUŻY wpływ mieli użytkownicy w kształtowaniu zarówno strategii nowego produktu, jak i poszczególnych wyborów funkcjonalnych.

Prelekcja 16:05-16:20

Coming soon

16:20

Przerwa

Prelekcja 16:50-17:05

agnieszka.szewczyk-biedrzycka (5)
Agnieszka Szewczyk-Biedrzycka | Orange

Prelekcja 17:10-17:25

Konrad Olejarczyk | Mobee Dick

Prelekcja 17:30-17:45

Karolina_Career_Expo
Karolina Jurewicz | Thinkle
Jak sprawnie badać konsumentów?

Często rozmawiam o projektowaniu z przedstawicielami biznesu. Pytając się przedsiębiorców, jaką rolę w procesie tworzenia nowych produktów i usług w ich organizacji pełni klient, niemalże zawsze otrzymuję jedną z poniższych odpowiedzi:
- kluczową;
- znaczącą;
- dużą.
Podczas prelekcji przedstawię wnioski z przeprowadzonych badań o roli klienta w polskich przedsiębiorstwach. Dowiesz się jak polskie spółki badają swoich klientów, jakie problemy przy tym napotykają oraz jak sprawnie badać konsumentów.

Warsztat 15:25-17:45

2U1A8533 Lasota-Rak_Paweł K (1)
Paweł Koperdowski | Domodi
Nieformalne testowanie produktów

Uwielbiamy analizować dane ilościowe, oglądać wykresy w Google Analytics, przeprowadzać testy A/B, sprawdzać konkurencję, a nawet czasem przejrzeć nagrania sesji użytkowników. Wciąż jednak zapominamy o tym jak ważny jest głos odbiorców naszych produktów, a przecież jakiekolwiek testowanie produktów jest lepsze od braku testów. Na tym warsztacie dowiecie się dlaczego warto testować produkty z użytkownikami, jak przeprowadzić prosty test produktu oraz przede wszystkim będziecie mieli okazję do zebrania feedbacku na temat produktu nad którym pracujecie. Upewnij się czy Twoja aplikacja lub strona będzie dostępna dla innych uczestników i koniecznie naładuj telefon.

Warsztat 15:25-17:45

Untitled design-12
Gabi Czesak i Joanna Gancarczyk | 25wat
Zakamarki marki - jak odkryć je na warsztacie strategicznym?

Na User Conf wprowadzimy Was w temat projektowania strategii metodą warsztatową. Pokażemy jak w praktyce tworzymy proces strategiczny oparty o Design Thinking i Design Sprint. Podzielimy się autorskimi programami i scenariuszam do pracy z marką. Opowiem uczestnikom o tym, jak skutecznie tworzyć misję i wizje marki wykorzystując narzędzia kreatywne i burze mózgów. Będzie tłusto od przykładów i #zerobulsh1t!

17:45

Zakończenie dnia

19:30

Afterparty - Networking User Night

Dzień drugi - Biznes Lab (16.05.2020)

8:00

Rejestracja

9:00

Oficjalne rozpoczęcie

9:15

"Bądź częścią innowacji"

Prelekcja 9:15-9:30

Coming soon

Prelekcja 9:35-9:50

Foto_mpopiolek_konf
Mateusz Popiołek | Empik
Omnichannelowy Głos Klienta w Grupie Empik

W 2019 roku w Empiku uruchomiliśmy pewnie jeden z bardziej zaawansowanych programów regularnego badania satysfakcji klienta w Polsce. Opowiem Wam jak to zrobiliśmy, zdradzę czego się nauczyliśmy podczas wdrożenia, oraz co z tego wszystkiego wynikło.

Prelekcja 9:55-10:10

Coming soon

10:10

Przerwa

Prelekcja 10:40-10:55

2018
Rafał Kasprzyk | Orange
Open data. Kiedy dane są kluczem do sukcesu?

W czasach otwartej bankowości kluczem do sukcesu stał się dostęp do zupełnie nowych kategorii danych oraz umiejętność ich efektywnego wykorzystania. Za sukcesem większości modeli biznesowych nie stoi sama technologia, ale przede wszystkim personalizacja i umiejętność dostarczenia wyjątkowego, dopasowanego do indywidualnych potrzeb doświadczenia. Jednak otwarta bankowość to dopiero początek – wielkimi krokami nadchodzi era tzw. Open Data, w której możliwy będzie dostęp do różnych kategorii – nie tylko bankowych – danych, a w konsekwencji, do zupełnie nowych produktów i usług.

Prelekcja 11:00-11:15

LS_profile_photo (1)
Łukasz Szadkowski | User Expired
Digital Assistants - beyond the hype

Zeszłe lata minęły pod znakiem rozbuchanych oczekiwań wobec możliwości chatbotów oraz voicebotów. Na szczęście po wielu czasem dziwacznych eksperymentach nadszedł czas, kiedy biznes dobiera nieco bardziej pragmatycznie zastosowania dla asystentów cyfrowych. Jak wygląda teraz rynek? Gdzie są wykorzystywane boty? Jakie są oczekiwania biznesu? Na podstawie doświadczeń projektowych oraz badań przeprowadzonych na przedstawicielach kadry zarządzającej w różnych gałęziach polskiego biznesu, prelegent opowie o bieżącej sytuacji oraz potencjalnym rozwoju systemów konwersacyjnych.

Prelekcja 11:20-11:35

_GRY0694
Jan Sikora | Planet Plus

Warsztat 9:15-11:35

Untitled design-9
Kasia Ryniak i Kasia Cieślak | Upside
Budowanie UX w erze post-mobile - wstęp do projektowania interfejsów głosowych.

Interfejsy głosowe zyskują na popularności, a do rąk użytkowników na całym świecie trafiają voice-activated devices, czyli urządzenia, które sterowane są przede wszystkim naszym głosem. Coraz częściej projektanci stają więc przed wyzwaniem budowania User Experience opartego na niewidzialnym interfejsie…i szybko natrafiają na pierwsze przeszkody. Podczas warsztatu przejdziemy przez cały proces Voice Design zatrzymując się na najważniejszych stacjach i identyfikując najczęstsze utrudnienia. Nie zabraknie narzędzi i odpowiedzi na nurtujące pytania.

Warsztat 9:15-11:35

tz-photo
Tomasz Żmuda | EFL
Produkty cyfrowe - w poszukiwaniu idealnego procesu - projekt, produkcja, rozwój.

Każdy produkt to w uproszczeniu, oczywiście - sześć filarów: Idea, badania, analiza, projektowanie, marketing i development. Mocno przenikające się i w idealnym świecie dostarczane przyrostowo (agile must be), często w danym filarze oparte o różne metodologie. Podczas warsztatów, pracując w grupach, zmierzymy się z wyzwaniem zaprojektowania skutecznego, skalowalnego narzędzia / procesu na wytwarzanie produktu z uwzględnieniem synergii sześciu kluczowych filarów.

11:35

Przerwa

12:05

"Przygotuj się"

Prelekcja 12:05-12:20

Zrzut ekranu 2019-10-10 o 02.13.43
Katarzyna Pokora | Alior Bank

Prelekcja 12:25-12:40

_DSC1638
Dorota Bargieł-Jeleńska | Design Idea
Strategia rozwoju - jak ją ugryźć?

Był sobie pewien zespół, 100 osób, ponad 30 rynków, działający już kilka dobrych lat. Przełom roku był zawsze czasem tworzenia planu na nadchodzący rok. To był ekscytujący czas. Pewnego razu entuzjazm opadł. I co teraz? Strategia, strategia sukcesu, budowanie strategii, strategia rozwoju. Świetnie! Ale jak ją stworzyć? A może podejść kreatywnie do samego etapu tworzenia strategii? Jak zaangażować zespół i wnieść powiew świeżości do zastanej struktury? Porozmawiamy o tym jak wykorzystać design thinking w procesie budowania strategii rozwoju.

Prelekcja 12:45-13:00

wmaznas
Wojciech Maznas | Credit Suisse
In-house agency. Plusy i zalety wewnętrznej agencji reklamowej

W jakich przedsiębiorstwach warto zainwestować w in-house agency? Jakie zadania i procesy może realizować wewnętrzna agencja? Jak wygląda rozwój agencji? Jakie przewagi ma in-house agency nad zewnętrznymi dostawcami? Prelekcja dla przedsiębiorców, managerów, jak również projektantów.

13:00

Przerwa

Prelekcja 13:30-13:45

olszewski
Michał Olszewski | Allegro
Po co ekspertowi audyt?

W Allegro pracuje niemal 30 UX Designerów. Mimo to zdecydowaliśmy się na zewnętrzny audyt użyteczności. Opowiem czy było warto, jakie błędy popełniliśmy i czego się nauczyliśmy.

Prelekcja 13:50-14:05

71328920_2472780786181027_5425774911647907840_n
Krzysztof Nawelski | Santander Consumer Bank
Business Model Innovation. Jak tworzyć wartość w cyfrowym świecie.

Nie tylko produkty lub usługi stają się przestarzałe, ale także procesy i systemy organizacyjne, ponieważ zwyczajnie nie tworzą już wystarczającej wartości. Aby płynnie uwzględnić cyfryzację biznesu i rolę klienta, nowe pomysły są koniecznością a cały model biznesowy staje się coraz bardziej nowym źródłem innowacji. Nowy, inteligentnie zaprojektowany model biznesowy może zwiększyć całkowitą wartość utworzoną dla wszystkich interesariuszy, w tym klientów, partnerów i dostawców. Trzy elementy projektu, które charakteryzują system działania firmy, to treść, struktura i zarządzanie. Zmiana jednego lub więcej z tych elementów oznacza zmianę całego modelu, a jeśli nowy model biznesowy jest „nowy na świecie”, a nie tylko „nowy w firmie”, można go uznać za prawdziwą innowację w modelu biznesowym.

Prelekcja 14:10-14:25

edytapaul_2019
Edyta Paul | Rehau
Jak sprzedawać nienamacalne czyli 10 błędów popełnianych przy sprzedaży usług UX/DT/SD

W czasach, w których wszystko powinno być właściwie zaprojektowane, żeby odniosło rynkowy sukces – prawie każdy dostrzega ogromne znaczenie UX, Design Thinking i Service Design. Nikt już nie zaprzecza, że umieszczenie użytkowników w centrum jest ważne. Przy takich założeniach wszyscy ci, którzy zajmują się obszarem Human Centred Design, powinni z powodzeniem sprzedawać swoją pracę a tłumy klientów z dużych organizacji ustawiać się po nią w kolejkę, prawda?

Jednak często rzeczywistość jest inna.

Przez ostatnich kilka lat, do kilkudziesięciu projektów, poszukiwałam dostawców tychże „nienamacalnych” usług. Uczestniczyłam w dziesiątkach spotkań sprzedażowych, przeczytałam sporo ofert, obejrzałam wiele portfolio, rozmawiałam z wieloma freelancerami i przedstawicielami firm. Znalazłam perełki, dzięki którym powstały niesamowite projekty. Ale wcale nie było to łatwe, bo często sprzedając swoją pracę sami zapominamy zastosować zasady, o których mówimy w ofertach dla klientów.

Opowiem wam, tym razem z perspektywy klientów, o tym, jakie błędy najczęściej pojawiają się w procesie sprzedaży usług z obszaru HCD. Bez względu na to, czy pracujesz w agencji, małym studiu, czy jako freelancer – pewnie sam czasem poczułeś, jak ciężko jest sprzedawać „nienamacalne” usługi. Sprawdź więc, jakie błędy popełniają inni, żeby twój kolejny proces sprzedaży był bardzo dobrze zaprojektowany.

Warsztat 12:05-14:25

70422746_2358876054375030_1224138805473181696_n
Marta Zagdańska | Showpad
Użytkownik jako twórca rozwiązań? Nigdy! Czyli o tym jak przekuć obserwacje poczynione w czasie badań w użyteczne rozwiązania zaspokajające potrzeby grupy docelowej.

W czasie warsztatów dowiecie się dlaczego nie warto spełniać wszystkich próśb użytkowników (feature requests), w jaki sposób wykorzystać badania na różnych etapach procesu projektowego oraz jak efektywnie pracować z obserwacjami poczynionymi w czasie badań. Skupimy się na tym jak pracować z wynikami badań ux już po zakończeniu zbierania danych. Praktyczne zadania proponowane w czasie spotkania opierać się będą o rzeczywiste problemy, które napotkali na swojej drodze moi klienci.

Warsztat 12:05-14:25

IMG_1797 (1)
Tomasz Simborski | STX Next
Discovery workshop - planowanie i prowadzenie warsztatu produktowego

Warsztat produktowy może pomóc w dogłębnym zrozumieniu problemu i produktu, nawiązaniu relacji pomiędzy członkami zespołu projektowego, ale też może zadecydować o zdobyciu klienta czy właściwie ustawić początek projektu. Warto go robić! Podczas warsztatu przepracujecie na podstawie case’ów w grupach Wasz plan na Discovery Workshop. Dowiecie się kiedy warto taki warsztat przeprowadzić, na czym się skupić planując go lub prowadząc i jak się do niego przygotować. Przejdziemy przez realny przebieg wydarzeń od otrzymania briefu, po stworzenie agendy oraz zahaczymy o temat moderacji. Poznacie sposób doboru narzędzi warsztatowych oraz ramę, która pozwoli Wam o niczym nie zapomnieć. Do zobaczenia!

14:25

Przerwa

15:25

Moderowany networking

15:55

"Jak do tego doszło"

Prelekcja 15:55-16:10

Dominik-Piłat-White-LQ-Grzegorz-Gołębiowski
Dominik Piłat | Me & My Friends
Nauka pokory - jak radzić sobie z krytyką wobec swoich projektów.

Projektowanie user experience musi być nastawione na użytkownika. Wie o tym każdy projektant, ale czasem to tylko teoria. Często wychodzimy z założenia, że nasz odbiorca jest głupi, przecież to my się znamy i wiemy jak zaprojektować coś, co będzie dla niego najlepsze. Zapominamy, że projektujemy produkty dla użytkowników, a nie dla nas samych. Podczas prelekcji dowiecie się jak przyjmować feedback od użytkowników i klientów, żeby nie zwariować, a także kiedy należy schować swoje ego projektanta do kieszeni dla dobra projektu.

Prelekcja 16:15-16:30

CV
Aleksandra Pinar | Limango
Integracja zwinnego zarządzania z metodyką user experience na przykładach z branży fashion.

Czyli jak nadanie UX bardziej centralnej roli w zespołach agile prowadzi do większej satysfakcji użytkownika końcowego oraz lepszej wydajności całego zespołu projektowego.

Prelekcja 16:35-16:50

Nikodem Krajewski CEO IDEACTO
Nikodem Krajewski | IDEACTO
Redesign or die. Jak skutecznie przeprojektować sklep internetowy.

Wystąpienie prezentować będzie zestaw metodyk oraz narzędzi wykorzystywanych w pracy nad redesignem sklepów internetowych o wielomilionowych obrotach. Prezentacja oparta będzie na doświadczeniach zebranych przez zespół IDEACTO w trakcie pracy nad projektami dla klientów z branży ecommerce.

16:50

Przerwa

Prelekcja 17:20-17:35

image0
Rafał Cymerys | Upside
Wyzwania w projektowaniu cyfrowych produktów na rynki afrykańskie

Większość produktów nad którymi mamy okazję pracować skupia się na rynkach europejskich i amerykańskich. Projektując je mamy do dyspozycji wiele znanych rozwiązań z których możemy skorzystać.Co w przypadku innych rynków? W czasach gdy gospodarki azjatyckie i afrykańskie rozwijają się w niesamowitym tempie, już niedługo będziemy musieli wiedzieć jak projektować na te rynki.W swojej prezentacji opowiem o swoich doświadczeniach z projektowania platformy logistycznej i ecommere’owej skierowanej na rynki zachodnioafrykańskie - w szczególności o największych różnicach i wyzwaniach z którymi musimy się mierzyć. Jak się okazuje, nawet proste płatności nie zawsze są takie oczywiste jak na rynkach europejskich.

Prelekcja 17:40-17:55

76767483_1984258591676945_3176395281969184768_n
Tomasz Mroczko | MyBenefit
UX w czasach zarazy. O środowisku pracy projektanta w warunkach długu technologicznego.

Prelekcja 18:00-18:15

Coming soon

Warsztat 15:55-18:15

Krzysztof-Jagiełka
Krzysztof Jagiełka
JA - MODERATOR. Skuteczne prowadzenie warsztatów.

Co zrobisz kiedy to Tobie zabraknie tlenu? Czy wiesz, że linie lotnicze instruują, że jako rodzic, musisz najpierw założyć maskę tlenową sobie, a dopiero później dziecku? Dowiedz się jak pomóc sobie i jak być skutecznym moderatorem.

Warsztat 15:55-18:15

AnnaCichy_fot (1)
Anna Cichy | MBE group
Czy to się sprzeda? Tworzenie i (nie)bezpieczne testowanie modeli biznesowych

Warsztat skierowany jest zarówno do osób, którym poruszana tematyka nie jest obca, jak i tych, które nie miały dotąd szansy się z nią zaprzyjaźnić. Pierwsza część spotkania będzie okazją do doskonalenia umiejętności tworzenia modeli biznesowych z wykorzystaniem Business Model Canvas. W drugiej części skoncentrujemy się na tradycyjnych i alternatywnych sposobach ich testowania. Podczas warsztatów będziemy pracować na koncepcjach realnych produktów, a zadania warsztatowe pozwolą poznać temat w praktyce.

18:15

Oficjalne zakończenie konferencji