Program konferencji biznesowej

Jakie zagadnienia zostaną poruszone?

#customerexperience

#uxdesign

#servicedesign

#designthinking

Dzień pierwszy konferencji - Design Lab (14.09.2020)

8:00

Rejestracja

9:00

Oficjalne rozpoczęcie

9:15

"Okna na świat"

Prelekcja 9:15-9:30

IMG_1094
Chris Badura | UXUI Expert

Prelekcja 9:35-9:50

IMG_2721_net
Marta Lewandowska | Ministerstwo Cyfryzacji
Rola cyfryzacji w działaniach administracji publicznej podczas pandemii

Prelekcja 9:55-10:10

michalmalewicz_bio
Michał Malewicz | Hype
Speed redesign - dlaczego warto go robić jeszcze przed badaniami

Od kilku lat branża product design coraz bardziej zmierza w kierunku wydajniejszych, znacznie szybszych procesów oraz eliminacji rzeczy zbędnych. Speed redesigning pozwala na badania przyszłych kierunków rozwoju produktu w oparciu o konkretne rozwiązania heurystyczne już po kilku godzinach. W czasie, gdy w zwykłym procesie dopiero finalizowane byłyby pytania do ankiety, możemy "dołożyć" do nich widoki high-fidelity by efekt badania był potencjalnie wielotorowy.

10:10

Przerwa

Prelekcja 10:40-10:55

barbara skrzynecka
Barbara Skrzynecka | Divante
Jak prowadzić Design Sprint zdalnie?

Wystąpienie dotyczyć będzie narzędzi przydatnych w zdalnym prowadzeniu Design Sprintu, oraz wskazówek jak przygotować do niego materiały.

Prelekcja 11:00-11:15

R_Rejsel_foto
Radek Rejsel | Innovatika Design
Modele pracy UX i UI z klientem. 3 miesiące w swoim biurze vs kolejne 3 u klienta.

Wejście w przestrzeń klienta oznacza wejście głębiej w świat produktu, który chcemy zaprojektować. Dostęp do wiedzy, którą posiada klient jest wówczas na wyciągnięcie ręki, mamy możliwość szybkiego feedback’owania, a klient ma możliwość zrozumieć specyfikę pracy designera oraz wkład w jego działania biznesowe. W jakich sytuacjach warto zdecydować się na taki ruch, a w jakich nie? Na to pytanie odpowiemy wyciągając przemyślenia z naszego ostatniego wyjazdowego projektu.

Prelekcja 11:20-11:35

IMG_1996 (1)
Radosław Kozłowski | Allegro
Projektowanie przyszłości

Co dla designu oznacza stwierdzenie Wiliama Gibsona, że przyszłość już się wydarzyła, tylko nie jest jeszcze rozdystrybuowana?

Warsztat 9:15-11:35

fullsizeoutput_1460
Aleksandra Piasecka i Katarzyna Michalak | Fuzers
Krok w przyszłość - trendy CX

Zapraszam do wzięcia udziału w fascynującej podróży do przyszłości. Na warsztacie popracujemy na trendach i sprawdzimy jak mogą one wpłynąć na usługi, które projektujemy. Uczestnicy będą mieli okazję wygenerować ciekawe pomysły i idee w oparciu o zróżnicowane trendy customer experience.

Warsztat 9:15-11:35

Mateusz_Kałamarz
Mateusz Kałamarz | Trener biznesu
5 zabójców efektywności twojego zespołu

Pracujesz w zespole, a może jesteś jego liderem? Nawet jeśli pracujesz indywidualnie, to co jakiś czas stajesz się częścią zespołu. Czy praca zawsze jest efektywna? Czy zawsze wszystko idzie zgodnie z planem? Czy efekt jest zawsze taki, jak zakładaliście? Najpewniej nie, a przyczyną może być jeden z 5 potencjalnych zabójców. Dowiesz się i doświadczysz, jakie czynniki zabijają efektywność zespołów. Razem z innymi uczestnikami wypracujesz wspólne rozwiązania, które będą możliwe do zastosowania w praktyce od razu po konferencji.

11:35

Przerwa

12:05

"Projektuj świadomie"

Prelekcja 12:05-12:20

agnieszka mróz
Agnieszka Mróz | Service Designer
Dlaczego badań nie powinni prowadzić tylko badacze

Prelekcja 12:25-12:40

Krzysztof-Jagiełka
Krzysztof Jagiełka
3 strategie projektowania, dzięki którym będziesz projektował bardziej świadomie.

Projektując produkty i usługi, realnie wpływasz na innych. To fenomen naszego zawodu.. ale czasem bywa przekleństwem. Poznaj 3 strategie, jakie powinieneś używać świadomie do tworzenia swoich produktów i usług. To mechanizmy, które będziesz mógł wdrożyć od zaraz.

Prelekcja 12:45-13:05

Untitled design-3
Wojciech Wasilewski i Magdalena Pituła | Netguru
Jak zbudować multimedialne studio do testów z użytkownikami w 15 minut

Niektóre produkty, nawet te najbardziej przystosowane do obowiązujących wzorców UX, nie zawsze konwertują na wystarczająco satysfakcjonującym poziomie. Jednym z powodów takiego stanu rzeczy jest brak dostosowania produktu do indywidualnych potrzeb czy ograniczeń użytkowników. Aplikacje, których głównym założeniem jest odpowiadanie na dane potrzeby użytkownika, już na bardzo wczesnym etapie nie uwzględniają kwestii fundamentalnych, takich jak wielkości pól klikalnych, czytelności ikon czy wizualnego odniesienia do warunków, w jakich dany projekt ma być używany.W jednym z naszych ostatnich projektów mieliśmy możliwość weryfikowania każdego z etapów projektowych współpracując z grupą prawdziwych użytkowników. Oprócz zastosowania standardowych praktyk testowych, stworzyliśmy multimedialne studio, w ramach którego filmowaliśmy reakcje oraz nawyki grupy docelowej, przy jednoczesnym przekazywaniu obrazu i dźwięku do drugiego pomieszczenia. Co ciekawe, organizacja tego typu przestrzeni nie zajęła dłużej, niż… 15 minut.W trakcie prezentacji na UserConf chcielibyśmy opowiedzieć o zaletach korzystania z tego typu rozwiązań oraz pokazać, w jaki sposób przygotować takie studio na własny użytek.

13:05

Przerwa

Prelekcja 13:30-13:50

Mateusz_Kałamarz
Mateusz Kałamarz | Trener biznesu
Burząc burzę mózgów

Masz ochotę coś razem zburzyć? Twoją codzienność wypełniają rzeczy, które przyjęto za stałe, pewniki, oczywiste opcje? To te status-quo, które podobno masz podważać każdego dnia w roli designera, badacza, eksperta. Jednym z nich jest burza mózgów – technika, którą znają chyba wszyscy. Po co więc ją burzyć, skoro działa – bo działa, prawda? A jeśli nie, to jak ją naprawić? Co więcej, jak przekonać do tych napraw ludzi w swojej firmie? Opowiem Ci o tym w trakcie wystąpienia.

Prelekcja 13:50-14:05

SAMSUNG CSC
Patrick Kozakiewicz | IBM
Understanding the User Starts Within

Whether you are using personas, user stories, scenarios, or journey maps, one thing is clear - you must understand your user when you are designing. However, I will argue that before you get there you first need to understand yourself. This interact and fun talk with show you how to better understand yourself. It goes without saying, “that the hardest and longest journey is the one within.

Prelekcja 14:10-14:25

Untitled design-12
Michał Terlecki i Krystian Krawczyk | inQUBE Consulting
University experience – czy uczelnia może być firmą doradczą?

Dwa środowiska, dwa światy o różnej kulturze, mające różne misje i premiujące różne wartości, a jednocześnie obecnie bardziej od siebie zależne niż kiedykolwiek. Dziś biznes potrzebuje wiedzy, szerokiej kadry, zaplecza naukowego – świat jest coraz trudniejszy do opisania. Z drugiej strony nauka potrzebuje kontaktu z praktyką, realnych przypadków, weryfikacji w organizacjach. Kombinacja zasobów uczelni i biznesu może okazać się kluczem do zrozumienia złożonego świata decyzji konsumenckich. Kierując się tym tropem wrocławska uczelnia - bazując na wiedzy naukowców oraz ekspertów spoza świata nauki - stworzyła nowy model współpracy z partnerami. O próbie połączenia ognia z wodą (z korzyścią dla klientów, firm i nauki) opowiedzą przedstawiciele inQUBE Consulting.

Warsztat 12:05-14:40

mchlodnicki_1461426775_12
Marcin Chłodnicki | Service Design Polska
Projektowanie mapy strukturalnej usługi* (z wykorzystaniem aplikacji SMAPLY)

Uczestnicy warsztatu nauczą się jak sprawnie przygotować pełnowartościową mapę usługi, dzięki której poznają i będą mogli zarządzać doświadczeniami klientów w procesie usługowym (offline i online), zasobami potrzebnymi do realizacji tego procesu, punktami styku z klientem, momentami prawdy (szanse i zagrożenia) i in. Uczestnicy będą mieli możliwość wykorzystać własne case'y usługowe do stworzenia samodzielnie pierwszej wersji mapy strukturalnej usługi.*/ Mapa strukturalna usługi to w uproszczeniu połączenie mapy ścieżki (doświadczeń) klienta tzw. Customer Journey Canvas, z schematem procesu usługowego, zwanego też Service Blueprint

Warsztat 12:05-14:40

bio_fota
Marta Siedlecka | Britenet
Podstawy analityki webowej & CRO

Jak wykorzystać analitykę webową do projektowania zmian w produkcie, które będą korzystne dla użytkownika? Na to pytanie odpowiemy na warsztacie z wykorzystaniem dostępnych na rynku narzędzi takich jak Google Analytics i Hotjar.

14:25

Przerwa

15:25

"Początek innowacji"

Prelekcja 15:25-15:40

fullsizeoutput_1460
Aleksandra Piasecka i Katarzyna Michalak | Fuzers
Nowe szaty króla, czyli słów kilka o badaniach jakościowych w projektowaniu usług

Opowiem o nowym spojrzeniu na badania jakościowe i o tym jak można je wykorzystać w codziennych działaniach projektowych. Podzielę się dobrymi praktykami i przykładami z projektów FUZERS i postaram się odczarować stare, poczciwe badania jakościowe.

Prelekcja 15:45-16:00

mariusz_photo
Mariusz Muraszko | Movade.com
Enterprise UX - user w procesie projektowym na bogato

Wspomnę o następujących zmianach w potrzebach użytkowników w dzisiejszych czasach (oczekują, że nawet narzędzia biznesowe będą tak proste, jak typowa aplikacja wynajmu roweru). Opowiem o tym, jak ułożyliśmy pierwszy miesiąc projektu, gdzie z użytkownikami widzieliśmy się co tydzień (w sumie ok. 10 razy). Pokażę jak DUŻY wpływ mieli użytkownicy w kształtowaniu zarówno strategii nowego produktu, jak i poszczególnych wyborów funkcjonalnych.

Prelekcja 16:05-16:20

Karolina_Career_Expo
Karolina Jurewicz | Service Designer
Jak sprawnie badać konsumentów?

Często rozmawiam o projektowaniu z przedstawicielami biznesu. Pytając się przedsiębiorców, jaką rolę w procesie tworzenia nowych produktów i usług w ich organizacji pełni klient, niemalże zawsze otrzymuję jedną z poniższych odpowiedzi:
- kluczową;
- znaczącą;
- dużą.
Podczas prelekcji przedstawię wnioski z przeprowadzonych badań o roli klienta w polskich przedsiębiorstwach. Dowiesz się jak polskie spółki badają swoich klientów, jakie problemy przy tym napotykają oraz jak sprawnie badać konsumentów.

Warsztat 15:25-17:45

2U1A8533 Lasota-Rak_Paweł K (1)
Paweł Koperdowski | Livechat
Nieformalne testowanie produktów

Uwielbiamy analizować dane ilościowe, oglądać wykresy w Google Analytics, przeprowadzać testy A/B, sprawdzać konkurencję, a nawet czasem przejrzeć nagrania sesji użytkowników. Wciąż jednak zapominamy o tym jak ważny jest głos odbiorców naszych produktów, a przecież jakiekolwiek testowanie produktów jest lepsze od braku testów. Na tym warsztacie dowiecie się dlaczego warto testować produkty z użytkownikami, jak przeprowadzić prosty test produktu oraz przede wszystkim będziecie mieli okazję do zebrania feedbacku na temat produktu nad którym pracujecie. Upewnij się czy Twoja aplikacja lub strona będzie dostępna dla innych uczestników i koniecznie naładuj telefon.

Warsztat 15:25-17:45

biz
Jagoda Szulia | Evolver Team
Mam wyniki badań UX. I co dalej?

Spotkanie warsztatowe, które ma na celu przygotowanie osób zajmujących się projektowaniem doświadczeń użytkowników do myślenia o wynikach badań nad użytecznością w kontekście dostarczanej wartości biznesowej.

16:20

Zakończenie pierwszego dnia konferencji

19:30

Afterparty - Networking User Night

Dzień drugi konferencji - Biznes Lab (15.09.2020)

8:00

Rejestracja

9:00

Oficjalne rozpoczęcie

9:15

"Bądź częścią innowacji"

Prelekcja 9:35-9:50

tomasz.kulczycki_02
Tomasz Kulczycki | ExtraHut
Jak projektować rzeczy, na których się nie znasz

Prelekcja 9:55-10:10

Foto: Gregor Fischer
Paulina Walkowiak | cux.io
Drugie dno metryk - jak zmierzyć doświadczenia w produktach cyfrowych?

10:10

Przerwa

Prelekcja 10:40-10:55

ZuzannaMazurek_2
Zuzanna Mazurek | Santander Bank Polska
Design Thinking w erze Covid-19. czyli jak angażować w innowacyjne projekty współpracowników na home office?

Wszystkie dotychczasowe książki i kursy o Design Thinking zalecają wspólną pracę w jednym pomieszczeniu - do tego przywykliśmy, ale dzisiaj świat stawia przed nami nowe wyzwania. Opowiem Wam na podstawie własnego doświadczenia jak wykorzystać zalety pracy z domu podczas zdalnych warsztatów. Wszystko z perspektywy projektanta innowacji w Santander Bank Polska.

Prelekcja 11:00-11:15

LS_profile_photo (1)
Łukasz Szadkowski | FixMix
FixMix - czyli jak wygląda tradycyjne rzemiosło w świecie cyfrowym?

Rok temu z przyjaciółmi ze studiów MBA założyliśmy start-up, w którym zajmujemy się naprawą rzeczy osobistych (buty, zegarki, galanteria skórzaną etc.) w duchu eko oraz z myślą o wsparciu lokalnych rzemieślników. Opowiem o naszej drodze z punktu widzenia CEO i UXera: jak powstał pomysł, jak zbadaliśmy potrzeby rynku i jak bez armii ludzi zbudowaliśmy nasze rozwiązanie, a następnie weszliśmy na rynek. Będzie to historia o tym, jak zmienia się perspektywa, gdy trzeba rozwiązywać kwestie związane z rozwojem biznesu jako całości, ale też kiedy UX jest na poziomie zarządu spółki. Co dzięki temu udaje się osiągnąć, a co UXera boli najbardziej na co dzień.

Prelekcja 11:20-11:35

_GRY0694
Jan Sikora | Planet Plus
Limitless - the price of creativity

Warsztat 9:15-11:35

8 wolnych miejsc

tz-photo
Tomasz Żmuda | LABz
Produkty cyfrowe - w poszukiwaniu idealnego procesu - projekt, produkcja, rozwój.

Każdy produkt to w uproszczeniu, oczywiście - sześć filarów: Idea, badania, analiza, projektowanie, marketing i development. Mocno przenikające się i w idealnym świecie dostarczane przyrostowo (agile must be), często w danym filarze oparte o różne metodologie. Podczas warsztatów, pracując w grupach, zmierzymy się z wyzwaniem zaprojektowania skutecznego, skalowalnego narzędzia / procesu na wytwarzanie produktu z uwzględnieniem synergii sześciu kluczowych filarów.

11:35

Przerwa

12:25

"Przygotuj się"

Prelekcja 12:25-12:40

_DSC1638
Dorota Bargieł-Jeleńska | Design Idea
Strategia rozwoju - jak ją ugryźć?

Był sobie pewien zespół, 100 osób, ponad 30 rynków, działający już kilka dobrych lat. Przełom roku był zawsze czasem tworzenia planu na nadchodzący rok. To był ekscytujący czas. Pewnego razu entuzjazm opadł. I co teraz? Strategia, strategia sukcesu, budowanie strategii, strategia rozwoju. Świetnie! Ale jak ją stworzyć? A może podejść kreatywnie do samego etapu tworzenia strategii? Jak zaangażować zespół i wnieść powiew świeżości do zastanej struktury? Porozmawiamy o tym jak wykorzystać design thinking w procesie budowania strategii rozwoju.

Prelekcja 12:45-13:00

wmaznas
Wojciech Maznas | Credit Suisse
In-house agency. Plusy i zalety wewnętrznej agencji reklamowej

W jakich przedsiębiorstwach warto zainwestować w in-house agency? Jakie zadania i procesy może realizować wewnętrzna agencja? Jak wygląda rozwój agencji? Jakie przewagi ma in-house agency nad zewnętrznymi dostawcami? Prelekcja dla przedsiębiorców, managerów, jak również projektantów.

13:00

Przerwa

Prelekcja 13:30-13:45

tz-photo
Tomasz Żmuda | LABz
Lean Education - wszyscy o tym wiemy, tego pożądamy, więc dlaczego nie stosujemy?

Będę mówił o edukacji... Nie, nie będzie o szkołach, studiach, edukacji systemowej, tutaj rzecz jest stracona bo regulowana odgórnie. Będę mówił o tej edukacji zawodowo bliskiej, tej mającej podnosić kompetencje, wspierać samodoskonalenie, mającej pomagać przełamywać bariery. Dostaniecie tutaj szczyptę herezji, o przegadanych bootacampach, przeklejanych i składanych na szybko materiałach. By napiętnować pewien modus operandi, pewien etos służący do drenowania portfeli. Dostaniecie także wnioski, niezbyt odkrywcze, ale składające się na pewną filozofię, etos pracy mający służyć przekazywaniu wiedzy, która powinna trafiać na żyzny grunt.

Prelekcja 13:50-14:05

71328920_2472780786181027_5425774911647907840_n
Krzysztof Nawelski | Santander Consumer Bank
Business Model Innovation. Jak tworzyć wartość w cyfrowym świecie.

Nie tylko produkty lub usługi stają się przestarzałe, ale także procesy i systemy organizacyjne, ponieważ zwyczajnie nie tworzą już wystarczającej wartości. Aby płynnie uwzględnić cyfryzację biznesu i rolę klienta, nowe pomysły są koniecznością a cały model biznesowy staje się coraz bardziej nowym źródłem innowacji. Nowy, inteligentnie zaprojektowany model biznesowy może zwiększyć całkowitą wartość utworzoną dla wszystkich interesariuszy, w tym klientów, partnerów i dostawców. Trzy elementy projektu, które charakteryzują system działania firmy, to treść, struktura i zarządzanie. Zmiana jednego lub więcej z tych elementów oznacza zmianę całego modelu, a jeśli nowy model biznesowy jest „nowy na świecie”, a nie tylko „nowy w firmie”, można go uznać za prawdziwą innowację w modelu biznesowym.

Prelekcja 14:10-14:25

edytapaul_2019
Edyta Paul | Rehau
Jak sprzedawać nienamacalne czyli 10 błędów popełnianych przy sprzedaży usług UX/DT/SD

W czasach, w których wszystko powinno być właściwie zaprojektowane, żeby odniosło rynkowy sukces – prawie każdy dostrzega ogromne znaczenie UX, Design Thinking i Service Design. Nikt już nie zaprzecza, że umieszczenie użytkowników w centrum jest ważne. Przy takich założeniach wszyscy ci, którzy zajmują się obszarem Human Centred Design, powinni z powodzeniem sprzedawać swoją pracę a tłumy klientów z dużych organizacji ustawiać się po nią w kolejkę, prawda?

Jednak często rzeczywistość jest inna.

Przez ostatnich kilka lat, do kilkudziesięciu projektów, poszukiwałam dostawców tychże „nienamacalnych” usług. Uczestniczyłam w dziesiątkach spotkań sprzedażowych, przeczytałam sporo ofert, obejrzałam wiele portfolio, rozmawiałam z wieloma freelancerami i przedstawicielami firm. Znalazłam perełki, dzięki którym powstały niesamowite projekty. Ale wcale nie było to łatwe, bo często sprzedając swoją pracę sami zapominamy zastosować zasady, o których mówimy w ofertach dla klientów.

Opowiem wam, tym razem z perspektywy klientów, o tym, jakie błędy najczęściej pojawiają się w procesie sprzedaży usług z obszaru HCD. Bez względu na to, czy pracujesz w agencji, małym studiu, czy jako freelancer – pewnie sam czasem poczułeś, jak ciężko jest sprzedawać „nienamacalne” usługi. Sprawdź więc, jakie błędy popełniają inni, żeby twój kolejny proces sprzedaży był bardzo dobrze zaprojektowany.

Warsztat 12:05-14:25

Untitled design-11
Elżbieta Bojarczuk i Kamila Nowak | X-Trade Brokers
Warsztaty z zakresu wykorzystania danych z badań w procesie projektowym.

Na warsztatach poznasz najważniejsze metody badawcze UX, które wykorzystujemy w procesie projektowym w naszym zespole. Omówimy też najpopularniejsze mierniki UX, które pozwolą przełożyć Twoją pracę na wartość biznesową. Na koniec popracujemy w grupach nad case study, do którego sami dobierzecie mierniki UX i metody badawcze.

Warsztat 12:05-14:25

moje zdjecie
Krzysztof Miotk | UX po Godzinach
Przekujmy badania w rozwiązania - Value Proposition Canvas w praktyce

Podczas warsztatów skupimy się na wykorzystaniu Value Proposition Canvas na realnych danych. Nasza warsztatowa praca nie pójdzie do szuflady, ale będzie miała realne przełożenie na kolejny sezon podcastu "UX po Godzinach". Jako uczestnik doświadczysz jednego ze sposobów, które pozwalają mi zaangażować zespół do odpowiadania na potrzeby i bolączki użytkowników. Dowiesz się również w jaki sposób możesz wspólnie z zespołem określić, które rozwiązania staną się priorytetem przy kolejnych działaniach Twojego produktu lub usługi.

14:25

Przerwa

15:25

Moderowany networking

15:55

"Jak do tego doszło"

Prelekcja 15:55-16:10

Untitled design-10
Filip Makowiecki | e-point SA
Katarzyna Czuchaj-Łagód | Mobile Institute
Z użytkownikiem na dystans. Badania w czasach zdalnych

Poznanie użytkownika to podstawa dobrego projektowania. Co jednak, gdy epidemiczne restrykcje uniemożliwiają spotkanie twarzą w twarz? Przeniesienie badań do wirtualnego pokoju jest prostym zabiegiem, ale nie rozwiązuje wszystkich problemów. Jak zbudować empatię z badanymi podczas wywiadów na odległość? Jakie narzędzia stosować, żeby dodatkowe utrudnienia nie zaburzyły wyników testów zadaniowych? Jak rozwiązać kwestie rekrutacji czy podpisywania umów? A w końcu - jak efektywnie prezentować wyniki badań zespołowi, który pracuje w rozproszeniu? Postaramy się odpowiedzieć na te pytania na podstawie doświadczeń badaczki i projektanta z ostatniego półrocza. Spróbujemy także pokazać, jakie nowe możliwości dają badania zdalne w rzeczywistości dystansu społecznego.

Prelekcja 16:35-16:50

Nikodem Krajewski CEO IDEACTO
Nikodem Krajewski | IDEACTO
Redesign or die. Jak skutecznie przeprojektować sklep internetowy.

Wystąpienie prezentować będzie zestaw metodyk oraz narzędzi wykorzystywanych w pracy nad redesignem sklepów internetowych o wielomilionowych obrotach. Prezentacja oparta będzie na doświadczeniach zebranych przez zespół IDEACTO w trakcie pracy nad projektami dla klientów z branży ecommerce.

16:50

Przerwa

Prelekcja 17:20-17:35

image0
Rafał Cymerys | Upside
Wyzwania w projektowaniu cyfrowych produktów na rynki afrykańskie

Większość produktów nad którymi mamy okazję pracować skupia się na rynkach europejskich i amerykańskich. Projektując je mamy do dyspozycji wiele znanych rozwiązań z których możemy skorzystać.Co w przypadku innych rynków? W czasach gdy gospodarki azjatyckie i afrykańskie rozwijają się w niesamowitym tempie, już niedługo będziemy musieli wiedzieć jak projektować na te rynki.W swojej prezentacji opowiem o swoich doświadczeniach z projektowania platformy logistycznej i ecommere’owej skierowanej na rynki zachodnioafrykańskie - w szczególności o największych różnicach i wyzwaniach z którymi musimy się mierzyć. Jak się okazuje, nawet proste płatności nie zawsze są takie oczywiste jak na rynkach europejskich.

Prelekcja 17:40-17:55

76767483_1984258591676945_3176395281969184768_n
Tomek Mroczko | HeySpace
UX w czasach zarazy. O środowisku pracy projektanta w warunkach długu technologicznego.

Prelekcja 18:00-18:15

marcos
Marcos Bravo | Livechat
How Home Office is rewiring the way we live our lives

How to rewire your brain and adapt to a new way of working. Learning to filter the noise, finding your best hours and disconnecting completely.

Warsztat 15:55-18:15

brak wolnych miejsc

Krzysztof-Jagiełka
Krzysztof Jagiełka
JA - MODERATOR. Skuteczne prowadzenie warsztatów.

Co zrobisz kiedy to Tobie zabraknie tlenu? Czy wiesz, że linie lotnicze instruują, że jako rodzic, musisz najpierw założyć maskę tlenową sobie, a dopiero później dziecku? Dowiedz się jak pomóc sobie i jak być skutecznym moderatorem.

Warsztat 15:55-18:15

10 wolnych miejsc

AnnaCichy_fot (1)
Anna Cichy | Onwelo
Czy to się sprzeda? Tworzenie i (nie)bezpieczne testowanie modeli biznesowych

Warsztat skierowany jest zarówno do osób, którym poruszana tematyka nie jest obca, jak i tych, które nie miały dotąd szansy się z nią zaprzyjaźnić. Pierwsza część spotkania będzie okazją do doskonalenia umiejętności tworzenia modeli biznesowych z wykorzystaniem Business Model Canvas. W drugiej części skoncentrujemy się na tradycyjnych i alternatywnych sposobach ich testowania. Podczas warsztatów będziemy pracować na koncepcjach realnych produktów, a zadania warsztatowe pozwolą poznać temat w praktyce.

18:15

Oficjalne zakończenie konferencji